Thursday, November 29, 2018

WEDDING: OUR WEDDING PART II


Dobro jutro!

Pred vama je drugi po redu post iz #WEDDING sekcije (ukoliko niste imali prilike prvi post možete pogledati OVDE).

Vreme je za drugu po redu venčanicu, koja je nošena na građanskoj ceremoniji venčanja. Kako sam se za crkvenu ceremoniju odlučila za tradicionalni i vanvremenski model, znala sam da drugi po redu izbor dozvoljava ekstravaganciju sa miksom tradicije i trenda.

Nikada nisam bila devojčica/ devojka koja mašta svoje venčanje, a kamoli venčanicu. Pred venčanje nisam isprobala nijednu haljinu. Međutim, nakon veridbe i kada smo krenuli sa planovima za venčanje znala sam koji model za 'glavnu' venčanicu želim i koje detalje ona na sebi mora da ima. Još u decembru prošle godine došla sam sa idejom kod moje prijateljice i dizajnerke Tijane Žunić da želim prozirniji materijal, sa primereno dubljim dekolteom i naravno perjem. 

Nisam želela da cela venčanica, pogotovo u donjem delu ima perje, a koje je početkom godine počelo da se viđa na gotovo svim kreacijama. Želela sam da perje i kristalčiči dočaraju moj i njegov omiljeni film Great Gatsby. Obožavamo tu eru i ova želela sam da taj duh prenesem na venčanicu u modernoj formi. Jedinstveno rešenje je upravo stvorila Tijana i momenat kada sam je ugledala nikada neću zaboraviti. Međutim, u narednim postovima biće reči upravo o samom postupku i kreaciji i jedva čekam da vam pokažem kako je sve izgledalo.

Posebna pažnja je usmerena na detalj kao što je izbor cipela za venčanje. Emotivan i predivan poklon je izabran da liči na one koje je moja majka nosila na njenom vrnčanju. Iz tog razloga znala sam da moraju biti bele i sa velikom mašnom, baš kao i njene. Oboje smo se odlučili za istog dizajnera i mislim da su savršen spoj koji potpisuje Jimmy Choo. 

Frizura je najpre bila uvijena na lokne, sklopljena u blagu pundju koju sam mogla nakon prve ceremonije da pustim, kako bi izgledala blago prelomljena, baš kao što i volim. Moja frizura kao i moje mame i sestara već više od deset godina je u rukama naše Marine (Hair Studio Marina)

Make up za sada, još uvek isti. Ali i o samom izboru make up look-a, proizvoda, koje je moja predraga Ana Nikolic napravila biće reći u zasebnom postu.

Nadam se da vam se dopada :)

Uživajte :*














Wedding dress: Tijana Zunic
Earrings: Ladola Lu

Make up: Ana Nikolic
Wedding bouquet: Bloom Design Studio


6 comments:

  1. Ti si cista elegancija! O d u š e v lj a v a š!♡

    ReplyDelete
  2. Ne znam sta mi se više sviđa : haljina, cipele ili pak detalji.

    ReplyDelete
  3. Znas sta Jovana :) Ako se budem udavala, iskopiracu sve ovo tvoje. Bukvalno nema sta da se menja! :)))

    Franka sa Insta ;)

    P.S. Dodatno pohvaljujem vas supercool stav tokom vencanja. Sve mlade su taaaako ustogljene i ne lice na sebe tokom vencanja. Vi ste se smejali u kolima i pili sampanjac, dosetali pred maticara leprsavo, deluje da ste bili opusteni, srecni i nasmejani, a prvi ples je bas bio simpatican i neusiljen. To bi trebalo da je tako uvek na taj dan a zaista se retko vidja. Zelim vam sve najbolje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww hvala puno draga franka :))))) na tako divnim recima :))) jesmo i stvarno smo uzivali. veliki pozdrav!!!

      Delete