Friday, December 7, 2018

WEDDING: WEDDING DECORATION




























































 Treći post po redu- DEKORACIJA! Na kratko preskačemo odevne kombinacije, beauty momente (biće u daljim postovima) i okrećemo se jednom od definitivno omiljenih, ne želim reći task-ova jer ovaj segment to nikako i nije, već celina kada je reč o venčanju!

Lično obožavam bilo koji oblik dekorisanja. Mislim da potreba za tom vrstom estetike je možda čak i broj jedan na mojoj listi obožavanja. Dekoracija je mnogo više od biranja cvetnog aranžmana za mladenački ili stolove za svatove. Ona govori umesto vas, ostaje u sećanju, baš kao i ljudi, muzika ili celokupna atmosfera.

Naša ideja za sam koncept venčanja se naslanjala na momenat dekorisanja. Zašto? Koncept/izgled venčanja: na otvorenom, hotelska sala, restoran pored reke, plaža... i druge ideje upravo su to. Ideje za prostor koji bi trebalo prilagoditi vama, koji će tog dana zaličati na vas dvoje!

Naša inicijalna želja je bila da slavlje sa porodicom i prijateljima traje nekoliko dana (da zabava traje) i da bude na otvorenom. Zbog nepredvidivog vremena, odlučili smo se da ideju stavimo po strani. Onda se pojavio prostor koji nam je upravo stvorio taj efekat- kao da smo na otvorenom. 

Trebalo je osmisliti kompletan sadržaj. Glavna inspiracija koja je tekla celokupnim venčanjem bila su naša putovanja. U pitanju su mesta za koje nas vezuju najdivnije uspomene: Sorrento, Amalfi regija, Capri, Positano... dalje Mediteranom, pa sve do savršenog koktel bara na ostrvu Majorka.

Kada smo ušli u priču oko osmišljavanja, imala sam jasnu vizuju šta želim, a šta ne. Voće umesto cveća! Jednostavnost i otmenost koje nose citrusi! Limuni su bili glavna tema venčanja: pozivnice, dekoracija unutrašnjeg prostora, koktel majstori iz koji su pravili naše signature koktele-njegov (old fashioned sa šljivom umesto burbona)  i njen koktel (naravno negroni u izmenjenoj verziji- i naravno sa dodatnom limuna), korner sa sladoledima Luff Gelato i njen i njegov sladoled (njegov sa limunom i bosiljkom) i tako u krug.
Najveće oduševljenje je upravo upoznavanje pre svega dvoje neverovatnih ljudi i perfektnih majstora svoga posla: Branka ispred Bloom Design Studio-a i Anđele iz Bobo Balloons-a sa kojima sam kliknula u sekundi. Oni su znali šta želim, a ja posle prvih 10 minuta razgovora sam pomislila, ok ja više ne moram ni o čemu da brinem- biće perfektno. I bilo je! Znate taj momenat kada na nekoga možete da se oslonite. Ja sam poprilično organizacijski freak i došla sam pripremljena na sastanak sa mojim mood board-ovima. Ostavila sam ih po strani i uživala sa dva neverovatna talenta kakvi su oni u razvijanju ideja. 

Da li da pričam o oltaru? Da izveli su da bude napolju, da deluje da je šuma sa velikim balonima u njooj, ali nije bilo šume baš u tom delu- instalirani su posebni stalci koji prave šumu i drže balone. Da, imali smo kombinaciju Mediterana u restoranu i boho momenta kod oltara sa lizijantusom koji sam imala u bidermajeru i ćilimom. Da, ovi ljudi su napravili magiju i mnogo im hvala!

Moji, sada već prijatelji, zajedno sa mnom biće ovog vikenda (8.-9.12.2018) na IX Sajmu venčanja gde ćemo se družiti, a oni vam svakako mogu pomoći sa najboljim savetima kako da vaš dan bude pre svega unikatan, da liči na vas i da izgleda kao iz bajke!


















Decoration:








No comments:

Post a Comment