понедељак, 11. март 2013.

MaxMod by Bonjourjr





Dragi pratioci,


zadovoljstvo će mi biti da vam danas konačno predstavim jedan projekat na kojem sam radila u poslednje vreme. Naime, reč je o saradnji sa modnom kućom Modus tj. sa njihovom podlinijom Maxmod. Maxmod je koncipiran da zadovolji potrebe najpre mladih poslovnih dama. U dogovoru sa Marinom Vlaški, organizatorkom projekta, sam došla na ideju da iskreiram dve kombinacije: jedna kombinacija da bude sa pantalonama, a druga sa suknjom. 
Pantalone su zamišljene poslovnijeg kroja, sa akcentom sa strane, odnosno prugom koja ih baš odvaja od tog klasičnog stila. Idealne su kako za posao, tako i za večernji izlazak, odlazak na koktel ili koncert. One će biti u bež i u crnoj boji. 
Druga kombinacija je zamišljena sa pencil suknjom. Oduvek sam želela da nađem idealnu elegantnu pencil suknju, koja će ići do ispod kolena i pratiti liniju tela. Nijedna mi nije odgovarala, ili je bila preširoka ili prekratka. Ovde smo postigli taj efekat! Savršenog kroja pravi još bolju siluetu. U ponudi će biti u crnoj boji. 
Na kraju, ali ne i manje važne su došle košulje. Od viskoze, sa dugim ili bez rukava, idealne za sve letnje kombinacije. Svaka dama u svom ormanu mora imati ove komade, jer su klasični, a uz vešto kombinovanje, sa određenim aksesoarima, su pogodni kako za dnevni, poslovni, tako i za večernji look!
Za odličnu organizaciju i ideju zaslušna je divna Marina Vlaški. Fenomenalne fotografije potpisuje mladi i talentovani Marko Arsić, a za osvežavajući izgled, šminku i frizuru zasluge idu divnoj make up umetnici Jovani Arsić.

Ogromna mi je čast bila da sarađujem sa ovim divnim ljudima! Nadam se da vam se kampanja dopada!



P.S. U narednim postovima biće više informacija o projektu Maxmod by Bonjourjr. Pratite me preko bloga, preko Facebook-a na Bonjourjr ili Modus.

87 коментара:

  1. AAAAAAAAAA!!!! kako dobro izgledas!!! vilica dole!

    ОдговориИзбриши
  2. Znaci fantasticno!! Odusevljena sam :))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11. март 2013. 11:21

    bravo,bravo,bravo...prelepa...

    ОдговориИзбриши
  4. Poslovno, pa u slamu ;)
    Lepi komadi, cesce bih kupovala tamo kada mi materijali bili malo boljeg sastava
    Ti si neodoljiva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je taj balans Andjo ;)
      Od cele kolekcije mozda 20% bude poliester. Kosilje ce biti od viskoze, a takodje za mali novac koliko komad kosta, tesko da moze da bude ne znam koji kvalitet materijala. Smatram da vesto postizu da za malo izdvojenih sredstava potrosac moze da dobije dobar komad.
      Hvala!
      Veliki pozdrav,
      J

      Избриши
  5. Анониман11. март 2013. 11:46

    Bas si lepa na slikama :)
    Posebno na prvoj.

    Pozdrav.
    J.

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana!
      Kosulja je 100% viskoza

      Избриши
    2. Haha..naknadno pročitah u tekstu pa zato uklonih komentar :) to je lepo cuti, samo da nije sintetika! Jos jednom sve pohvale za tebe :)

      Избриши
  7. Presavrseno ! Odusevljena sam ! Veliki lajk za domace brendove !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман11. март 2013. 12:22

    Oni imaju odlicne modele, ali su materijali katastrofalni, uvek je 100% poliester.....nadam se da kosulja na drugoj slici nije....

    divno izgledas

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Hvala Marince! Od petka u Svetogorskoj i u Zemunu Dositejeva 2! :))

      Избриши
  10. Predivno zaista!!!
    Fotografije su fantastične, a ti odlično izgledaš ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepo izgledas!!!
    Fotografije su odlicne!
    Pantalone mi se opasno svidjaju!

    ОдговориИзбриши
  12. Beautiful this photo!!
    visit my blog too, new post!!
    maybe follow each other? let me know

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман11. март 2013. 13:13

    koliko fotosp, pa ti ovako lepo izgledas, bez tvog glupog osmeha, blago izbezumljenog pogleda...lepi su modeli, ali nisi trebala tu biti ti da ih reklamiras

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман11. март 2013. 16:01

      Ajme, koliko mrznje! Da li si dobro osobo? ccc
      Jovana, izgledas fenomenalno, kao i uvek.
      Pozdrav,
      Sonja

      Избриши
  14. Анониман11. март 2013. 13:16

    Slike su bozanstvene, a ti si mi prelepa, nemam reci...Svaka cast!!!:))
    Ljilja :)

    ОдговориИзбриши
  15. Sto ti je reklama,ja hocu sve sad!Predivno izgledas!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  16. Cestam! Super izgledas, monog mis e svidaju ove pantalone sa prugom! :D

    ОдговориИзбриши
  17. Savrsena!!! Obe kombinacije su sjajne, bravo! <3

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман11. март 2013. 17:08

    Ti si prelepa,meni si iskreno nasa najlepsa blogerka sa najvise stila..:*

    ОдговориИзбриши
  19. Predivna si, fotografije su savršene, pratim :*

    ОдговориИзбриши
  20. Fenomenalno! prelijepa si na slikama a i komadi su fantasticni, skroz u tvom fazonu :*

    ОдговориИзбриши
  21. Kako si finaa :) fotke su savršene!

    ОдговориИзбриши
  22. BEZ RECI!!!!!WOW!!!OD OVOGA PERFEKTNIJE NE MOZE!!!!!

    ОдговориИзбриши
  23. Kad sam videla sliku na instagramu ooodusevila sam se! Slazem se potpuno da je jako tesko naci dobru pencil suknju, ova se cini sjajno :) Pantalone su odlicne! Predivna ti i odlicne fotografije! :*

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман12. март 2013. 15:36

    Prekrasna si, riječima se ne da opisati... i jako dobro ti stoji ta klasična elegancija. pusa iz Zagreba!

    ОдговориИзбриши
  25. Predobre fotografije. Divno izgledaš<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  26. Izgledaš senzacionalno! Čestitam na predivnoj suradnji!

    ОдговориИзбриши
  27. Pre pre prelepo! Pravo lice za ovakve stvari! Bravo draga J.!!!!

    ОдговориИзбриши
  28. Ja i dalje ne mogu da podignem vilicu od odusevljenja, a znas kada sam videla slike. Pre-pre-predivna...dama i u senu ;)

    ОдговориИзбриши