понедељак, 19. март 2012.

Hello, Spring!





Perfect weather is arrived in our city finallllyyyy!So, my girl Vanja and I went to lunch on Friday and took some pics for you...
I chose ripped jeans (of course cuffed jeans) with cable-knit sweater and white shirt. Also I put red lipstick because I like how it completed this look and don't make it so classic and stereotip. I like balance between casual and stuffy as you can see here. And I adore this (broken) bag which I bought in Italy last year.

Do you like my look?


Hope all of you have a wonderful week!









Sweater:Ralph Lauren
Shirt:Zara
Jeans:Diesel
Shoes:Mango
Bag:from Rome
Sunnies:Zara
Earrings:Peacocks

46 коментара:

  1. Jovana ja sam odusevljena ovim lookom....sve mi se svidja...savrseno..

    ОдговориИзбриши
  2. predivno ... super kombinacija :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ripped farmerke i spic... Moja omiljena kombinacija. Primetila sam da sam i sama dosta cesto pocela da je nosim :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. март 2012. 14:32

    mindjuse su mi maaalkice previse za dnevnu varijantu ali sve ostalo savrseno!

    ОдговориИзбриши
  5. Jednostavno, obožavam tvoj stil! Sve, sve i sve! ''Uštirkani'' gornji deo, uz pocepane farmerke> soooo coooool!!! Pristrasan sam priznajem, jer bih sutra ovo obukla, ali tako je kako je :D Obožavam!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19. март 2012. 15:15

    Ti i Vanja ste apsolutne božice!!! Tako ste profinjene, ženstvene i sexy u isto vrijeme.Divim vam se :) Obožavateljica iz Hrvatske!

    ОдговориИзбриши
  7. ma da li ti to nosis dzemper naopacke?! carice! :) sve mi svidja!!!

    ОдговориИзбриши
  8. SJAJNO MADAM :) Elegantna i lepa! Farke su SAVRSENE! Crveni karmin ti bas sexy stoji, sa sve zavezanom kosom! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Jedan od najboljih postova domacih blogerki u poslednje vreme!Bravo!;)

    ОдговориИзбриши
  10. Najsavrseniji tvoj outfit ikada! Sve na mestu!

    ОдговориИзбриши
  11. slazem se da je ovo jedan od najboljih postova domacih blogerki !! :)
    sve pohvale !!
    jesu li ove mindjuse na klipsu ili? :)
    pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  12. bonjour ovo je savrseno!!! prekrasno! odusevljena sam svakim i najmanjim detaljem!!! <3 obozavam ovaj tvoj post! :****

    ОдговориИзбриши
  13. Prosto savršeno! Umeš sjajno da izneseš ove "ozbiljne" komade.
    Mislim da ni jedan autfit nije potpun bez pravih cipela i torbe,
    a ti to uvek imaš! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман19. март 2012. 20:57

    Farmerke, cipele i torba savrseni
    ali ovi dzemperi u kombinaciji sa kosuljama su beskrajno dosadniiiii
    uopste mi se ne svidja taj trend!

    ОдговориИзбриши
  15. fantasticno!!izgledas sjajno,outfit je bas po mojoj "volji"!!

    ОдговориИзбриши
  16. Bile ste bas raspolozene za slikanje taj dan,obe oduzimate dah!Jedan od boljih,Jovance,divno!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  17. Odlicno, kao i uvek... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. divna si mi J! Meni se mnogo svidja strogost u gornjem delu outfita (kosulje oboyavam, super su i ovako ispod dzemperica), u mixu sa opuštenim farkama, pa na sve to savršene štikle! Ruž i razdeljak na sredini sa ovim elegantnim mindjušama su mi šlag na torti! I torba naravno!!:)

    ОдговориИзбриши
  19. meni je ovo savrseno, od glave do pete svaki detalj :)

    voliim one dve slicke :) prelepa nasa bonjour!
    :*

    ОдговориИзбриши
  20. Great post.
    I really like your blog. :)
    visit me
    http://wieneragnes.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Hey, I just found your blog.
    It's awesome. :)
    Visit me. :)
    https://makeupstyleup.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Prelep outfit, svidjaju mi se farmerke i cipele! A torba tek!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. such a trendy outfit!!!! I specially like your jeans!! they are from this season?

    www.streetdressed.com

    ОдговориИзбриши
  24. Ovo mi je nekako fancy clean i svidja mi se. A posebno mi se dopada poslednja fotografija

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман30. март 2012. 17:08

    prekrasna! kao uostalom i uvijek :)
    moze jedno pitanje?
    koji puder imas na licu? predobro izgleda na slikama, a to je riiiiiiiijetkost :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala:)
      puder koji sam ovde stavila (zbog slikanja iskljucivo jer je tezak) je max factor lasting performance 109 :)

      Избриши