недеља, 30. јун 2013.

Follow Me On Bloglovin'

Dragi pratioci!

Nadam se da ste već upoznati sa činjenicom da se Google Reader zatvara od 1.7., tako da liste koje ste tamo imali i preko kojih ste pratili omiljene blogove će nestati. 

Naravno, to isto možete i na još zanimljiviji način uraditi pravljenjem profila na BLOGLOVIN'-u, preko kojeg i ja pratim meni omiljene blogove. 
Takođe, svoju blog-listu možete prebaciti na OVAJ način.

Vrlo je jednostavno! Nadam se da se pratimo ;)!



Shirt: Thanks to NAAMI
Skirt: H&M
Earcuff: Lindex

9 коментара:

  1. krasno, ja sam prebacila svoju listu na Bloglovin pa tako da te svakako pratim ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман01. јул 2013. 17:12

    Kakav divan ten, otkrij nam tajnu, kako negujes lice i telo, i sta najcese preferiras leti da koristis? :)
    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман04. јул 2013. 12:53

    Jovana koje je ovo rumenilo? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jovana,

    outfiti su zaista divni, sve pohvale za originalnost!
    Ne mogu ne primijetiti i savršenu šminku na svakoj fotografiji - možemo li očekivati kakav make-up post? :)

    Pozdrav iz Hrvatske,
    Stela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru!

      Imala sam odavno plan o nekim postovima koji nisu striktno outfiti i nadam se da cu zbog brojnih obaveza uspeti da ih sprovedem u delo u skorije vreme.

      Veliki pozdrav,
      Jovana

      Избриши