среда, 26. март 2014.

J'AIME LA VIE
















Proleće je konačno zasijalo i zauzelo počasno mesto u mom garderoberu. Ove sezone on će mirisati na raznolikost, jer kao i uvek, varira od raspoloženja, situacija, događaja. 
Ali, ON se uvek vodi jasnom devizom: J'AIME LA VIE! Jer je zapravo prepun uspomena, tajni, za koje znamo samo on i ja. Koliko je samo imao bitnih događaja, pa i onaj najposebniji prvi date, pa drugi... prvo letovanje, pa sve u krug. Kažem vam: Neraskidiva veza, moj orman i ja ;)!

Ovog vikenda brzinski je izabrao žutu mmmm haljinu koja je prva u nizu za letnje noći, a koju ovom prilikom nosim kao kratku suknju i na urbaniji način. Duks koji potpisuje MODUS i bajker detalji- jakna i čizme su idealni za dnevnu kombinaciju. 
Čekamo utiske ;)!



P.S. Ne zaboravite da naša AKCIJA i dalje traje!


Uz svaki kupljini duks dobijate 500,00 din. popusta! Bitno je da prilikom kupovine u polju poruka napišete #bonjourjr (kako biste naznačili i ostvarili popust). Dostava je besplatna, naručivanje veoma lako, a vi obratite pažnju na veličine jer su malo manje od regularnih! Ja sam naručila br. 40 umesto 38.








Jacket: Sheinside
Dress: Sheinside
Boots: Jeniffer M.
Bag: Nin branded
Sunglasses: Ray Ban
Earrings: Vintage 
Watch: DKNY
Lipstick: Mac Ruby Woo

Ph by my wonderful little sis Nina :**

43 коментара:

  1. Анониман26. март 2014. 08:08

    Samo reci hvale!. Kombinacija je divna, a ti prezgodna! Puno pozdrava!

    Marija D.

    ОдговориИзбриши
  2. Sto reci... Zenstveno i rock n'roll - po meni ne moze bolje :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne volim tu zutu nijansu ali je gornji deo savrsen i cizme :) mislim sve :)

    ОдговориИзбриши
  4. Big like! Gde nabavljas ove fenomenalne mindjuse?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena. Ove su konkretno iz mamine kolekcije iz 90s

      Избриши
  5. Анониман26. март 2014. 09:51

    Super suknja, da li Sheinside isporučuje u Srbiju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, haljina je u pitanju.
      Sto se tice isporuke, dostavljaju u Srbiju, mada sve mozes proveriti i na njihovom sajtu :)

      Избриши
  6. Анониман26. март 2014. 10:35

    Savrsena, prelepa, prezgodna, zracis :)!
    Htela bi te pitati, vjerovatno receno-napisano negde, ali kako negujes kosu, koji su to proizvodi? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno puno na divnim recima. U poslednje vreme mi odgovara Loreal Elseve Collagen set- ljubicasti

      Избриши
  7. Анониман26. март 2014. 10:38

    Prelepa! <3
    Hoces da napravis neki make up post?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj.. Znam da sam neodgovorna po tom pitanju. Nadam se da cu izdvojiti vreme uskoro :)

      Избриши
  8. Анониман26. март 2014. 11:51

    Auu pa ja nemam reci zeno! Ovo je SAVRSENO!!! totalno si mi dala ideju kako da iskombinujem moju herve leger haljinu :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26. март 2014. 14:06

    Nedavno sam posjetila Beograd po prvi put. Ostala sam oduševljena osobnošću toga grada, pozitivnom energijom, poviješću, ma svime!

    Prateći tvoj blog i blog Vanje M. nekako sam mislila da će i moda biti takva, originalna, s mjerom, ukusom. Kad ono - s jedne strane klonovi, s druge čisti trash. Neka se nitko ne uvrijedi, i moj je grad pun djevojaka koje izgleda još uvijek ''pronalaze sebe'', ali baš sam se razočarala.

    Tim više cijenim tvoj razvijen stil i to što u ovom svom kutku uvijek daješ inspiraciju za nešto posebno, ženstveno i prije svega - s ukusom.

    Gloria

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Gloria na divnim recima! :)
      Apsolutno te razumem. Ne znam koliko si dugo bila u Bgu, pa mozda nisi stigla da posetis odredjena mesta gde idu pravi Beogradjani, kao i po meni ljudi ciji stil je opet na neki nacin poseban, Opet sa druge strane nije ni cudo, jer su zaista u manjini.

      Poz :)

      Избриши
  10. Pa savrseno, obozavam tvoj blog, ovaj outfit je neverovatan <3
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/03/hollywood-99.html
    New post guys, check out and tell me what you think :)

    ОдговориИзбриши
  11. very cool!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман26. март 2014. 21:45

    Ja sam odusevljena kako izgledas i kao si sve iznela. Haljine a la Herve ne volim, ali u ovoj kombinaciji su stvarno fenomenalne :)

    ОдговориИзбриши
  13. Mrzim žutu ali ovo je savršeno! <3333333333

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман27. март 2014. 19:48

    fenomenalno! ni ja nisma ljubiteljica zute al tebi stoji.. ah <3
    trazim na sheinside stranici pa ne nalazim vise tu haljinu :( moze link?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://www.sheinside.com/Yellow-Sleeveless-V-Neck-Backless-Bandage-Dress-p-160565-cat-1727.html

      Evo linka, medjutim sold out je

      Избриши
  15. Анониман28. март 2014. 20:35

    Kombinacija sjajna, ti prelepa, a linija za pozavideti! :) :*

    ОдговориИзбриши