петак, 04. април 2014.

DAYLIGHT














Duks kao stvoren za prolećne dane! Čim sam ga ugledala, znala sam da mora biti moj. Prelep Wang-ov duks je postao za kratko vreme hottest komad sezone s/s 2014. Modni urednici su poludeli za njim, a editorijali i internet su preplavljeni odećom sa ovom aplikacijom. 
Za mene, on je i nežan i urban. Uveče ga nosim uz pastelne i ženstvenije krojeve, dok dnevni look upotpunjujem baggy farmerkama i ravnom obućom. 
Uživajte u lepom vremenu i petku! :* 






Sweatshirt: Choies
Skirt: Amisu
Shoes: Zara
Bag: Accessorize
Sunglasses: H&M
Earrings: Handmade
Bracelets: Cruciani, Urban Outffiters

Ph by my baby girl Mashka :**

29 коментара:

  1. kad si kupila suknju? u njujorkeru? fenomenalnoooo! brava!

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo sam srecna od kad postujes redovno.Samo nastavi ovim tempom:)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da to cujem! U skladu sa obavezama podrudicu se da ovaj broj outfita po nedelji i odrzim. Poz

      Избриши
  3. Uspela si relativno sportsku stvar da ucinis elegantnom.Ne polazi za rukom tosvima!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Sabrsen top kojeg nije tako lako iskombinirati ali ti si to odlicno izvela!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. You look lovely!

    Hope ypu have some time to visit my new blog!
    Good luck!
    xx
    http://skylarksymphony.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  6. Uspela si od tog jezivog duksa da napraviš kul kombinaciju, svaka čast!!

    ОдговориИзбриши
  7. ja otkidam na te tvoje zilave noge :) ja sam mrsava ko stap al nemam tako izrazene... aaa :(
    meni to preseksi :) hh

    ОдговориИзбриши
  8. Bruka :) Prelea si :)

    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/04/multicolored-scarf.html

    ОдговориИзбриши
  9. Jovana, kako si narucila ovaj duks? Jer sam ja nesto pokusavala sa tog sajta, ali u spisku zemalja nema Srbije...Hvala unapred na pomoci...p.s. Super si iskombinovala ovo!

    ОдговориИзбриши
  10. kakav je materijal na tom kao providnijem delu? je l nije nesto previse "najlonski"? pitam zbog sjaja i zbog udobnosti nosenja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E isto sam i ja htela da pitam, da nije sintetika?

      Избриши
    2. Iskreno, nije problem na rukama, ali kod okovratnika jeste :/

      Избриши
    3. tenk ju :) svejedno je kul :)

      Избриши
  11. linda, love the look :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши