Thursday, February 2, 2017

MAC PHOTO SHOOT



Dragi svi, pre nego što vas uvedem u celokupnu priču nedelje visoke mode, koja se održala krajem januara u Parizu, a čiji sam bila gost MAC COSMETICS-a, neopisivo zadovoljstvo i čast mi je da vam predstavim priču, kao i make-up koji stoje iza ove beauty fotografije.

Jedan od dana u Parizu bio je planiran za Mac Beauty Shoot kojim je koordinisao svetski poznati make-up artist Baltasar Gonzales Pinel. Baltasara sam upoznala prošle godine u Berlinu KLIK i oduševila se njegovom neposrednošću, ljubaznošću i pre svega talentom. Ove godine sam imala tu privilegiju i da me on lično našminka. 

Celokupni beauty shooting je održan u MAC PRO radnji u ulici Saint-Peres, gde je bilo planiran makeup look po uzoru na haute couture look-e, frizura, styling (Alboe Melendo -Fashion Director, ODDA Magazine) i za sam kraj fotkanje. 

Malo je reći da sam pala u nesvest kompletnom atmosferom, pre svega make-up jer mi se čini da je izvučeno i istaknuto ono najbolje. U dogovoru sa Baltasar-om istaknute su oči, a generalno sam look je urađen na što prirodniji način kojima se i teži. Ten je neupadljiv, a make up je bio tu da prekrije samo nepravilnosti poput mojih 'jačih' podočnjaka. Korišćeni su noviteti poput apsolutno neverovatne strobe cream-a, kao i mac studio quik trik stick,  za oči Eye look: Palette used was “Warm Neutral”, eye kohl olovka u crnoj boji, Haute & Naughty Mascara.

Nadam se da vam se dopada! P.S. Stiže i post o Haute Couture Week-u! :*

ph. credit: Mac Cosmetics
make up by: Baltasar Gonzales Pinel


                                

3 comments:

  1. jedna riječ - fenomenalno!!

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.hr/2017/02/263-metallic-skirt.html

    ReplyDelete
  2. Savrsena i kvalitetna sminka,za svaku priliku.Idealna za sve zene sa stilom.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete