Wednesday, November 16, 2011

Fausto Puglisi















Ok, true fashionistas know that Anna Dello Russo is incredible!!! Her style is just incomparable!So, if you follow ADR, you probably saw that she wearing the mini, embroidered dresses in candy colors during the Couture shows. Then again during New York fashion week. After seeing ADR in them a few times in a row, you may have wondered who designed them.  I was curious, too. And I found him!










His name is Fausto Puglisi! A Milanese designer who lived in New York for many years and has since returned to his hometown.
Born in Sicily, Puglisi trained in New York and LA, and specializes in creating luxurious, one-of-a-kind pieces, using metallic and 3D crystal effect applications alongside traditional fabrics like jersey, crepe and silk. He was involved in Domenico Dolce and Stefano Gabbana’s young designer’s project, which gave him a space in the uber-cool concept store Via Spiga 2, and with the likes of ADR singing his praises, the future looks pretty rosy for Fausto.












































P.S. And you know my new obsession: Studs!

So, please Fausto send me one dress (or a skirt) to my address:)

25 comments:

  1. Pa meni je ovo sve savrseno,... prelepo!
    ps.ovo mi je novi naziv za blog a bila sam FASHION WORLD BY BRANISLAVA da znate :-)

    ReplyDelete
  2. svaki komad je remek djelo!...za staviti u regal i diviti se!

    ReplyDelete
  3. Sjajno! Volela bih da posedujem crnu suknju sa nitnama!

    ReplyDelete
  4. jaoo, meni je ovo tako ruzno sve, a i ona posebno!

    ReplyDelete
  5. svidja mi se suknja koju nosi Chiara (Blonde Salad), ostalo ne, ali ukusi su razliciti :) a ona mi je bas bas ruzna :S

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Zena stvarno ima stila i to je cinjenica,na stranu to da li je lepa ili ne..ali meni smeta sto nema granicu..Zna se kako treba neko da se oblaci u 20,kako u 30 a kako u 50 godina...Uvek su me nervirale zene koje ne paze na te stari.Mora da se zna neki red,ma kako ti telo imala i cime se bavila...Svaka garderoba ima svoje vreme i mesto.I neukusno je da pedesetogodisnjakinja nosi minic i deholte do pupka...Inace haljine su savrsene
    Super blog.
    Pozdrav,Petra

    ReplyDelete
  8. Ova crna suknja i ovaj crni kaput su stvarno predobri!

    ReplyDelete
  9. Smoking-sako sa detaljima na rukavima> jednostavno perfekcija!!!
    Bravo za malo istrazivanje ;) :**

    ReplyDelete
  10. meni je ana genijalna makar cesto citam uokolo kako je ismijavaju zbog stila..mah!super su mi haljinice :)

    ReplyDelete
  11. Njen stil avangarda ili kich? Dvoumim se izmedju ta dva, kao estetichar rekla bih zasigurno kich, kao fashionista mozda bih i mogla da kazem avangarda...

    ReplyDelete
  12. kad ana aminuje ne preostaje mi nista drugo nego da se slozim :)

    ReplyDelete
  13. odlično ozgledaju, mada Ana ima malo više godine nego što treba za ove kratke sa velikim dekolteom, mnogo mi lepše izgledaju na nekom mlađem, a blejzer to već jeste za nju :)

    ReplyDelete
  14. Ohhh moje jadno srce;) Savrsene su!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  15. Crna suknja sa nitnama mi je odlična!

    ReplyDelete
  16. E baš ti hvala na ovome, uvijek me zanimalo čije su sve te zanimljive haljine koje Anna nosi :)

    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Sto volim nasiveno kamenje, sljokice, siljke, ma svasta nesto sto sija! A Anna, eh, hodajuca moda!

    ReplyDelete
  18. bas su savrsene, upisi i moju adresu! ;)
    detalji na odeci su fenomenalni, mislim da mi je mozda naj komad ovaj sako/jakna na kraju!

    ReplyDelete
  19. a very great and designer! very special and unique !

    ReplyDelete
  20. Nikada mi nije lezao italian kitsch...ne znam, Versace mogu, i to samo u ironicnom kontekstu...a ovo, ovo mi je previse...Mada, na Ani ok...na Ani je sve ok :)

    ReplyDelete
  21. ta zena je od sebe napravila taj ultimate vrhunac mode,hodajucu ikonu,ono sto ona obuce na sebe to je to..postaje apsolutni must i neprikosnoveno..i obozavam sto uvek isopa najkreativnije mlade dizajnere i napravi od njih hit....

    ReplyDelete
  22. uh ove minice su predobre, obuces njih i ne treba ti nista vise :)

    ReplyDelete
  23. Tvoja nova opsesija, moja stara opsesija :D Sjajne fotke :)

    ReplyDelete
  24. wow, ja nisam znala ko ih je dizajnirao, a zaista su fantasticne haljine (i suknje). Bas bas bih zelela da nosim neki njegov komad jednog dana...npr sutra hehe!:)

    ReplyDelete