Friday, November 25, 2011

Isabel Marant Bekkets Sneakers for 2012


One word: Must-Have! 
If you didn't get the sneakers for this season, you must have them for the next summer. Why? What is it about them?!
First of all, they are very comfortable, taking into consideration that they have a hidden wedge. This hidden wedge (inside sneakers) prolongs leg.
Second, they are good looking and you have seen them milion times on fashion editors, celebs and fashionistas...








What do you think of Isabel Marant sneakers?
Do you like collection for 2012?


17 comments:

  1. Najvise mi se dopada sto bih izgledala visa u njima!!!

    ReplyDelete
  2. @fashionmagnolia pa to je fora!a ne kao one seljacke starke na stiklu...ko ih izmisli uopste!:)

    ReplyDelete
  3. Very cute ! Love your style !

    http://ruechicpieces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. meni izgledaju kao one patike za baš,baš malu decu :) super je ideja da kamufliraju tu petu, mada, ja mislim da ih ne bi nosila, treba u nečemu da se odmori noga od štikli :)

    ReplyDelete
  5. Sjajne ove poslednje, a one prve...presarenoooo :)

    ReplyDelete
  6. obozavam marant, ali ovde propustam
    drzim se cizama sa resicama :)

    ReplyDelete
  7. Hmmmm... odlicna ideja, ali nisam sigurna da bih nosila! Starke suipak zakon! ( one bez stikli naravno;))

    ReplyDelete
  8. zanimljivo, ali ovo i nije bas skroz po mom ukusu...:)

    ReplyDelete
  9. Zanimljive su, editoriali su ih puni, blogeri ih kupuju, a meni je u cijeloj priči najbolja činjenica da unutra imaju platformu

    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. moze da bude isabel 100 puta ali meni se ovo ne svidja :-/

    ReplyDelete
  11. Ja inače zaista ne volim patike, ukoliko nisu starke, pa me iz tog razloga nije ni ovo oduševilo :)

    ReplyDelete
  12. Ovaj trend bih preskocila.
    Mada ne deluju lose ove sa poslednje fotke.

    ReplyDelete
  13. Patike su vrh... I preudobne!!! Zivim u Parizu , ovde su absolutni HIT Samo cena je problematicna!!! ( 400e)
    Jel ih ima mozda u Beogradu?

    ReplyDelete
  14. @anoniman znam da su hit tamo..i moja sestra ih ima.ovde ih nema,cak ni nekog modela koji je bloblizan.:(

    ReplyDelete