уторак, 09. април 2013.

Don't Be Like The Rest of Them Darling



Volim pruga pantalone, nastale OVDE, volim mix ogrlica, volim stepenice, volim salonke u špic, volim slikanje i smeh sa mladom Njujorčankom, volim i kada trčim na ručak i tražim dugo parking, volim poljupce sa Njim, volim i Njega, volim Naćos, volim april u Beogradu, volim lale, retro naočare, ovu tašnu, novu frizuru, novi karmin, volim eleganciju...

Uživajte!:**











Blouse: Modus
Heels: Mango
Bag: Non branded
Necklace: Amo Lusso + Pearl: Non branded
Sunnies: H&M

Big thank to my lovely Milica (Une autre chose) :***

72 коментара:

  1. prelijepo :)
    ogrlica je predivna
    http://marcelich.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako si ti lepa...fina,elegentna..nekako sve sa stilom...
    Pozdrav Milica

    ОдговориИзбриши
  3. Kako je ovo dobroo, jedna od boljih kombinacija koje sam vidjela u posljednje vrijeme :)

    ОдговориИзбриши
  4. Volim uvek kad vidim da si objavila novi post.Volim kad vidim da u Srbiji postoji neko poput tebe.Volim tvoj stil.Volim kako pises.Divna si!!!!!Maja

    ОдговориИзбриши
  5. uradila si ombre, bas je dobar prelaz

    ОдговориИзбриши
  6. Baš ti ovo lijepo stoji, a ja odavno nisam vidjela ljepšu ogrlicu. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hi! very cool it!
    If you want we can follow each other. Just to add to my friends and I will come back to you!
    lengilochka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične su mi te pantalone, baš!
    Volim ovaj vid klasike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gde mogu da se kupe pantalone? Hvala

      Избриши
    2. hvala:)
      U pitanju je Modus, a kolekcija je dostupna u Svetogorskoj 3 u Beogradu, Dositejeva 2 Zemun i u Kragujevcu u TC Plazi

      Избриши
  9. Great outfit :)
    Maybe you'll like this jewelry as well:
    http://www.facebook.com/pages/Moj-Stil/319492691487483

    ОдговориИзбриши
  10. Great outfit!
    Maybe you'll like this jewelry as well :)
    http://www.facebook.com/pages/Moj-Stil/319492691487483

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicna kombinacija, slike..ali tekst je predivan! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam poludela koliko ti dobro stoje ove pantalone. Oldican elegantan outfit. Bravo Jovana!

    ОдговориИзбриши
  13. E ovo je fazon koji volim da vidim na tebi :) Nekako ti najbolje stoji

    ОдговориИзбриши
  14. oh love it! pantalone su predobre i odlicno ti stoje! a i nova frizura je super! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ma ti si totalno CLASSY! Samo ove pantalone cak i na tebi ovako mrskastoj prosto ne lezu lepo, sto je pretpostavljam do materijala. Ogrlica je fenomenalna i po meni nosi celu kombinaciju!
    U tekstovima pocinjes da podsecas na Une Autre Chose...sta god, kako god, ja nesto nisam ljubitelj takvog stila pisanja, ali to je vec stvar ukusa. Za stil, prevashodno za tvoje drzanje, pojavu, taj blagi pogled s visine sveeee pohvale! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima:))
      Sto se tice pisanja, drago mi je i cast da te podsecam na Milicu koja ima fenomenalne tekstove, jer takav nacin pisanja jako volim i privatno tako i pisem, sto si kod mene mogla da vidis tek nakon potpunog prelaska na srpski jezik.
      U svakom slucaju puno ti hvala na zapazanjima, komplimentima :)
      Pozdrav,
      J

      Избриши
  16. Jovana, unosis sjaj, toplotu i vedrinu svojim nastupom, prefinjenoscu i lepotom! Meni je prolece definitivno pocelo i pored sivog vremena ovih dana. Ogromna si inspiracija i neizmerno mi je zadovoljstvo da te pratim :)

    Tvoj najveci fan :)

    ps obozavam tvoju kosu! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Love your necklace:0
    Follow me:0

    http://joysinani.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
  18. ...a ja volim tebe... pusa iz Zagreba , Ira

    ОдговориИзбриши
  19. Divno, divno! Lone su jednostavno savršene!!! :* :* :*

    ОдговориИзбриши
  20. Pantalone sa prugom pa jos sa tvojim potpisom, bose noge, ta ogrlica, sutiranje kese, tvoj ombre i nasa slikanja-volim, volim, VOLIM! xxx

    ОдговориИзбриши
  21. Super kombinacija... jedno pitanje, gde si kupila torbu? :)

    ОдговориИзбриши
  22. Da li mozda u Pancevu u Modusu ima ovih pantalona? Ja krecem sutra put Pa samo zbog njih, a sad citam u komentarima da ih ima samo u Bg i Kg :((( Nije fer...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost koliko sam obavestena samo u ove tri radnje.
      Mozda bi mogla da posaljes poruku na Modus Facebook Pageu i vise se raspitas o tome.
      Pozdrav
      https://www.facebook.com/modustex?fref=ts

      Избриши
  23. Sve mi je jasno, ali zasto volis da kad kasnis a ne mozes da nadjes parking, e to ne razumem. :))
    Btw, stajling je fenomenalan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Ma toliko mi je lepo da me ni visesatno trazenje parkinga ne deprimira :)
      Nisam rekla da kasnim btw ;)

      Избриши
  24. prekrasna si , odusevis me svaki put svojim damskim stilom i otmenoscu , a pritom prava si urbana bg djevojka

    ОдговориИзбриши
  25. Pun pogodak! :) I svidja mi se tvoja nova frizura :)

    ОдговориИзбриши
  26. Pantalone su fenomenalne kao i ostatak outfita :*

    ОдговориИзбриши