среда, 17. април 2013.

Suggestions of Style











Crno sa bež prugom, ovaj put. Košulja bez rukava, jer je napolju pretoplo. Tuxedo, omiljeni sako, da se ogrne kada sunce zađe. Zeleno oko mene, na naočarima, u piću... da me relaksira. Volim elegantiš forme, iako pobegnem ponekad u one apa-drapa. Volim što te iste mogu da nosim sa tim istim fun casual stvarima za izlazak, za šetnju, gde god... 

Nadam se da vam se dopada moj izbor.
Mwa do sledećeg posta! ;)







Blazer: Zara
Shoes: Mango
Sunnies: Thanks to Choies

Ph by lovely Milica (Uneautrechose):**

19 коментара:

  1. Sjajno! :) Konacno malo zelenila da svima nama ulepsa fotke... Oziveli su blogovi. :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Savršeno ! Treća fotografija je fantastična :*

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoj izbor mi se uvek dopada, od glave do pete ;)
    Klasika koja ne izlazi iz mode i koju predivno nosis!

    ОдговориИзбриши
  4. Fantasticno, ne znam sta drugo da kazem :)

    ОдговориИзбриши
  5. Savrseno, savrseno, savrseno! Znam da se uvek ponavljam, ali stvarno je tako:)

    ОдговориИзбриши
  6. You look great, those pants are beautiful :)

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  7. Bas ce mi trebati sad malo vise poslovnih kombinacija i tvoj blog je prava inspiracija za to :)
    Sve pohvale, kao i uvijek :)

    ОдговориИзбриши
  8. ma ti si zeno jedna ljepota

    ОдговориИзбриши
  9. Jovana,koliko fenomenalno izgledas!
    Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  10. predivno!malo vise smeska Jo!

    ОдговориИзбриши
  11. Super kombinacija, svaki put me sve vise odusevis! ;) A naocare daju bas neku opustenu notu, uzivanje!

    ОдговориИзбриши
  12. Bas lepo!
    Divne pantalone! Gde mogu da se nabave? :) Hvala
    Pozdrav!
    Jelena

    ОдговориИзбриши