Monday, September 30, 2013

Kiss Me Hard Before You Go







... Summertime sadness...I just wanted you to know, That baby you're the best!

Leto zauvek u srcu! Poslednji sunčani dani u Beogradu. Jednostavnost zvana Nedelja. Omiljene espadrile i naočare za skrivem pogled.
Zbog brojnih obaveza nisam imala mogućnosti da postujem ovih dana, tako da su se određeni outfiti nagomilali i jedva čekaju da vam se pokažu ;).

Uživajte u poslednjem septembarskom danu!





Dress: Thanks to AXPARIS
Jacket: H&M
Espadrilles: Aqua
Bag: Lollipops
Sunnies: Choies
Bracelets: Ana Z Jewelry, Accessorize

Ph by #loveofmylife :**

8 comments:

  1. Lipa!
    theprovincefashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divno! Sve mi se svdja, bas sve. :)

    ReplyDelete
  3. Odlican look! Pravo osjezenje na ovu kisu. :) Vec mi nedostaje ljeto! x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ja se jos uvek nadam Suncuuu :))))
    super kombinacija,haljina je za svako godisnje doba,bas mi se svidja:D
    http://dianacvjeticaccessorize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super outfit! mi nebi da ode leto! :-(

    ReplyDelete
  6. Savršena odjeća, dodaci, šminka - ali ipak mi je najljepši detalj zaljubljenost koja zrači iz tebe! :))

    ReplyDelete