Tuesday, October 1, 2013

JOVANAGRAM V

Posao- Kola-Outfit





Nadam se da se pratimo? Prvi oktobar je, moj mesec i vreme je za jedan JOVANAGRAM post. Dugo ga nije bilo, pa ću se potruditi da izdvojim omiljene fotke iz prethodnih mesec dana. Uživajte!



Doručak u Bacio-u, Cvetni Trg

Jedno od omiljenih pića, u omiljenoj bašti

Od ovog broja me možete čitati u Grazia kolumni 
Pauza za kaficu

Pauza za kaficu br.2

MI- uskoro više o ovom danu :))

Say my name!!

Svako jutro! Svaki dan!

OOTD
Kad ON sprema klopu

AJ AJ AJ Omiljeno piće

Ebisu veče

Moj Beograd!

Posao-Kola-OOTD br 2

Poslovni outfit od pre dve godine na blogu

aha @anastasijastasha je crazy gal

sa još jednom crazy gal @uneautrechose

Omiljene cipeliške

!!!

Pepito za posao!
Uskoro u outfit postu!

Fenomenalni Vichy Serum

Nikakva čarobna jutra-... Zaljubiću se sutra

15 comments:

  1. Koliko su divne slicke!Zaista dokazujes koliko si najbolja!Mnogo mi je drago za Graziju, juce sam procitala i sve cestitke.Znam koliko si cesto objavljivala ranije postove sa upravo ovim urednicama i to mi nedostaje.
    Puno srece draga Jovana!!:)

    Ivana

    ReplyDelete
  2. Mnogo volim ovakve postove :) super slicice :)

    ReplyDelete
  3. Gde je kupljena torba na slici sa poslovnim autfitom od pre 2 god?Ili gde mogu naci slicnu i povoljnu varijantu,jer je prelepa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupljena je u Italiji, kao made in Italy. Dugo nisam vidjala dobro poznati oblik, mada se slicne verzije uvek nose, ti kockastiji poslovniji modeli. Mozda neku foru izbaci mango ili aldo. Ne pada mi na pamet sad neko drugi...
      Poz :)

      Delete
  4. divna si...pusa iz Zagreba!

    ReplyDelete
  5. odakle je onaj pogled??! izdaj, izdaj! hvala!

    ReplyDelete
  6. Ok, da li stalno izgledas savrseno? :)
    Kada ces napisati post- nega lica,kose, jako me zanima sta koristis?
    Hvala i pozz! ;)

    ReplyDelete
  7. Postoji li online verzija kolumne iz Grazie? Za nas koji nismo iz Srbije :)
    Inače, divna si u svakom pogledu i upravo te ovakvi postovi čine još pristupačnijom i simpatičnijom! Planiram uskoro po prvi puta posjetiti Beograd, voljela bih vidjeti neki postić s mjestima koje vrijedi posjetiti (osim dobro poznatih znamenitosti), par insajderskih savjeta. :)

    Pozdrav,
    Jana

    ReplyDelete