Monday, November 11, 2013

Craving Lace



Sunčan Beograd je idealan za previše dugo traženu haljinu. Crna, svilena i čipkana- direktno iz Frankfurta! Za kombinovanje na milion načina. Sa grubim i oversize pletivom, ovaj put. Sa zlatnim detaljima, ovaj put! Obožavam ovu krunu, ups rajf i ove minđuše!
Iza objektiva, omiljena kovrdžica, moja sestrica i blago, moja Nina, koja pažljivo hvata svaki detalj! 

Uživajte u lepom vremenu i neradnom ponedeljku!:**











Sweater: Peacocks
Dress: Zara
Boots: Jennifer M.
Bag: Zara
Headband: H&M
Earrings: Bershka
Bracelets: Cruciani, Urban Outfitters and Tiffany&Co.
Rings: H&M

ph by my fashion gal Nina :**

78 comments:

  1. Draga Jovana, predivna si! :)) Jesu li cizme Jennifer Moore?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Nisu tj ne pise moore, samo m sa neki cvetom-logom :)

      Delete
    2. Hvala,odlicne su ...:)

      Delete
  2. Ja imam problem sa cipkom, jer mi cesto deluje jeftino! Medjutim, ova haljina mi se jako dopada i vidi se da je kvalitetna. Mislila sam da je neki skuplji brend u pitanju, ali se iznenadih kada videh da je iz Zare! :) Jako si lepa u ovom postu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Ana.
      Jako je tesko naci kvalitetnu cipku da izgleda onako starinski, heklano.
      Zara ima par komada. Mrzim kada haljine imaju bez postavu ispod.

      Delete
  3. Molim te, napisi sta si koristila od sminke... lice ti je prelepo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mene bas zanima,ako mozes da napises,tacno sve sto si koristila?

      Delete
    2. Prvo krema vichy idealia, korektor bourjois na par mesta, kiko puder b3, rumenilo deborah 46 i hajlajter essence. Olovka za obrve je zapravo eyebrown marker.

      Delete
    3. Jovana,gde kod nas ima da se kupi kiko puder?Predivno si nasminkana.

      Delete
    4. Izvini sto te smaram,ako mozes da mi kazes da li je to ovo rumenilo?:)
      http://www.jasmin.rs/linija.asp?lin=DEBORAH%20HI-TECH%20BLUSH

      Delete
    5. Kiko nazalost nema kod nas.
      Sto se tice rumenila to je to. 46 svetlija je uzivo :)) i bolje izgleda

      Delete
    6. Molim te da li možeš da staviš sliku/link tog essence hajlajtera??
      Lice ti je s a v r š e n o!

      Delete
  4. Ljepotice, sve je savršeno! Čizme su mi posebno divne :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Matea. Bas mi je drago da ti se dopada :*

      Delete
  5. Nisam skoro videla bolji post!! Bas je chic i drugacije! Lepo je to sto uvek prva nesto novo doneses i izneses na ovaj nacin...Stvorena si za Paris i Milano, sta trazis ovde? Ovde ljudi ne razumeju ovaj stil, nazalost...Samo napred! Nevena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno divna Nevena na ovom komentaru :))
      Jako mi je drago da imam ovakve pratioce :)

      Delete
  6. Imam i ja tu haljinu i, da, bas je tako vidim. Cizme su ti odlicne, a ti prelijepa, ali to nije nista novo :)
    theprovincefashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nevena. Odlicna je, zar ne?
      Jedva cekam tvoj post sa njom :)

      Delete
  7. Draga Jovana, ovo je pre-prelepo!!! Odlicna kombinacija! Iskreno, odavno me nesto nije ovako odusevilo! Bravo!! LOVE IT!

    ReplyDelete
  8. Ti si prelijepa djevojka i ovo je jako lijepa kombinacija. Pozdrav iz Hrvatske u kojoj nije neradni dan :-)

    ReplyDelete
  9. Jednostavno savrshen post! Bravo Jo! Bravo Nina :)

    ReplyDelete
  10. Divna si! I kruna, oops rajf ti bas pristaje :)) Dopada mi se kombinacija cipke i dzempera bas

    ReplyDelete
  11. Lijepo, ali dosadno. Ovdje bas nista nije novo niti drugacije, ova i slicne kombinacije preplavljuju modne blogove posljednjih mjeseci: Style Scrapbook, Collage Vintage, Caroline's Mode, Jenny Ong, etc... Voljela bih vidjeti da netko iskombinira cipkaste detalje na inovativniji nacin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru :)
      Ovo je samo jedan od nacina da se kombinezon haljina iskombinuje :) Ni ne krijem da je inspiracija, ne sa gore pomenutih vec par tumblrova koje pratim. Nadam se da nastavljas da me pratis kako bi videla i dr lookove :)
      Poz,
      J

      Delete
  12. do sada najbolji outfit! prelepo!
    ps: promeni izgled bloga, postovi zasluszuju mnogo bolju pozadinu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :))
      ps U planu je vec duzi vremenski period :)

      Delete
  13. sviđa mi se ova kombinacija baš baš!

    ReplyDelete
  14. Sjajno xDDD

    xx
    ajnira.blogsot.com

    ReplyDelete
  15. Jel mozes da mi kazes koje preparate koristis za kosu?I ako mozes da mi kazes kako se bese zove dermatolog kog koga si isla,secam se da si jednom pisala,ali sada ne mogu da pronadjem to...Inace predivna si...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice nege kose, trenutno je prisutno koristim pantene sampon ili neki od Loreal-ovih.
      Balsam kako kad i obavezno neko od prskala na mokru kosu- Loreal.

      U pitanju je dr Gordana Miletic, a ordinacija se nalazi u okviru ordinacije Italo Medic
      Prote Mateje 27, Vračar
      broj telefona: 011 2436 445

      Za sve informacije, savete, pregled slobodno je kontaktiraj.

      Delete
    2. Ubacicu se ako ne zamerite obe...
      Joko zanima me kada kazes(ovo sam procitala u jednom od tvojih postova u potrazi za blizim informacijama o dermatologu,ne bih li tebe postedela odgovora,ali eto,nema)problematicno lice na sta zapravo mislis??
      Na koje tretmane si isla i kakve su cene(nece biti problem ako ti je glupo da na ovo pitanje odgovoris)??
      Ja sam vec neko vreme u potrazi za dobrim dermatologom jer imam 17 godina i lice koje me jako iritira,pa bih te molila da mi na ovo poduze pitanje odgovoris,hvala u napred. <3
      P.S. prelepa si i ja obozavam ovo sto ti radis...Katarina

      Delete
    3. jel mozes da mi posaljes mail. Rado cu ti detaljno sve napisati.
      Veliki pozdrav,
      J

      radojicicjovana@yahoo.com

      Delete
  16. Jako mi se dopada ta ``tvoja`` urbana elegancija!!!
    P.S: Divna kao i uvek! :)

    ReplyDelete
  17. volim tvoje kombinacije, pogotovo ove golišavih nogu! :)

    ReplyDelete
  18. Jednostavan, ali ucinkovit outfit. Svida mi se kako si kombinirala zenstvenu haljinu sa 'muskim' cizmama.

    ReplyDelete
  19. Ma ovo mi je odlicno! Ta haljina je savrsena, a ti si je ukombinovala na pravi nacin. Bravo!

    ReplyDelete
  20. Savrseno!!! Jedan od najboljih postova u poslednje vreme!!!

    ReplyDelete
  21. jedan od najboljih postova! Blistas, bravo!

    Novi post na blogu
    http://www.ladiesstreet.rs/blog/ladies-street-in-milano/

    ReplyDelete
  22. pa ovo MORAM da prokomentarisem! S a v r s e n o ! ! Samo tako nastavi ;)

    ReplyDelete
  23. Ovo je bas dovro iskombinovano. I savrseno si nasminkana

    ReplyDelete
  24. Prelepa si a postovi su FENOMENALNI! Uvek kad pomislim da ne mozes bolje, odusevis me narednim postom... Lepa, negovana devojka za svaki primer... Samo napred i puno pozdrava!

    ReplyDelete
  25. Svi su me preduhitrili, pa nemam sta da dodam, hihihi :)
    Pala mi je vilica, JovanicO! Bravo i za tebe i za Ninu, kombinacija je ispala jos bolje nego kada si mi opisivala, jos jedan dokaz da svaku kombinaciju ulepsas i dodas tu svoju divnu dozu elegancije! A Ninocka je nadmasila sebe fotkama! :***

    ReplyDelete
  26. Amazing dress! nice... :)

    http://themozzarella.blogspot.it/

    ReplyDelete
  27. Beautiful, like a tough Dolce&Gabbana muse!

    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  28. najbolja nasha blogerka. i dalje :) i ima sve vishe nas koji tako mislimo.

    ReplyDelete
  29. Lepa si i lepo si iskombinovala haljinu sa dzemperom, ali smanji malo dozivljaj sa ovakvim tekstovima. Ovako pisu deca u osnovnoj skoli, a ni gramatika ti nije jaca strana

    ReplyDelete