четвртак, 21. новембар 2013.

She Said Her Name



Kada se ne poklope kockice onako kako ste planirali, pa vam rođendanska haljina zakasni, prvo šta ćete uraditi da je nositi u neki naredni izlazak :). Za sada 101 i omiljena crna u ormanu jer je ženstvena, savršene dužine ispod kolena, uska i sečena- što nažalost ovom prilokom ne možete da vidite- na leđima. Volim da je nosim na dva načina- jedan je onaj damski uz elegantne salonke i na ovaj, pomalo grublji, ali za mene i dalje ženstven! 
Nadam se da vam se dopada moj izbor! Uživajte u vikendu! :*












Dress: Thanks to AXPARIS
Jacket: Sheinside
Boots: Jeniffer M.
Sunglasses: Ray Ban Clubmaster
Beanie: Primark
Earrings: Accessorize
Ring: Forever 21
Bracelets: Urban Outffiters, Cruciani, Accessorize

Ph by my gorgeous Nina :*

37 коментара:

  1. Love the look with the touch of the beanie! :)

    http://www.juicyguile.com

    xx

    ОдговориИзбриши
  2. you look so chic!

    giveaway on my blog:

    http://differentcands.blogspot.kr/

    ОдговориИзбриши
  3. Ova kombinacija me malo podsjeca na pank. Voljela bi da si slikalal i cizme izbliza, anyway, outfit je veoma cool :D

    http://girlfromnk.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Andjela :))
      Evo ovo je nesto najblize do sada:
      http://4.bp.blogspot.com/-3YGSAqIZ-Co/UoC4lCZdOQI/AAAAAAAASgk/1RbCYQAfXjI/s1600/Bonjourjr+6.JPG

      Избриши
  4. predobra haljina i odlicno kombinirana! cekamo da vidimo i variantu sa salonkama :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Haljina je odlicna, ali mi je jos bolji nacin na koji si je iskombinovala! Savrseno! x

    ОдговориИзбриши
  6. J. meni je ovo savršeno!!! U celosti!!! Brava ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Pohvale za stajling, savrsenoooo!!!A naocare su strava, ako bi mogla samo da mi kazes koja je velicina stakala?hvala puno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisem popodne oggovor, nazalost mi nisu pri ruci.
      Hvala na divnim recima :)

      Избриши
  8. Kapa je odlicna. I ja sam se navukla sad na ovu vrstu kapa. :D
    Poz
    http://fashionstyle-natasa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lijepo, a kosa je predivna! Koji je lak na noktima? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      U pitanju je Essie mind your mittens iz zimske kolekcije

      Избриши
  10. Haljina je prelepa i odlicno ti stoji :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Cime povecavas format slika? Molim te odgovori :)))

    ОдговориИзбриши
  12. odlican post, nemam niti jednu zamerku ;) i prava si zgodnica ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Draga Jovana,
    da li mozes da mi kazes kako njegujes kosu? Hvala i veliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije neka posebna nega u pitanju.
      Schwarzkopf ili Loreal-ovi proizvodi, menjam ih cesto.
      Povremeno stavljam neku masku od slicnih ili istih proizvođaca. Trudim se da je ne feniram ili uvijam cesto.
      Uskoro cu napraviti bjuti post pa ce biti vise o tome.

      Избриши
  14. Ma kako tebi dobro stoje ove malo grublje kombinacije! Savrseno stvarno :)
    A ten ti je bas lep i svetao kao moj. Mozes li mi reci koji puder koristis jer mi se cini da slican ten imamo a ja nikako da nadjem pravi puder?
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  15. Pun pogodak, i definitivno je zenstveno i u ovoj varijanti :)

    ОдговориИзбриши