Wednesday, July 23, 2014

PICK OF THE DAY: MILETI SWIMWEAR






Triput UAAA za leto! 

Nikada do sada me nešto nije izdalo, prevarilo kao ono. Pre par meseci sam krenula u prikupljanje omiljenih komada kada zasija i upeče... I mogu vam reći u pitanju je very glam and special kolekcija. Krenula sam ja i da vežbam, a odavno su tu i prateći elementi-nakit, naočare, a i kokteli ;)...

Oukej! Prestajem da dramim! Priznajem da ih oblačim po kući, ogledam se i planiram kasni beg do moje kuće na plaži. Zato ovo mesto i trpi, a koga i briga kada ženstvenih, sexy, jednodelnih ili iz više delova nikada nije dosta! Evo npr danas ću samo malo o MILETI SWIMWEAR maniji: Beyonce, Soraya and me ;). Dve prijateljice Letizia Cramer i Yu Chia Min su se udružile i stvorile brend MILETI. Kreirale su neodoljive kostime neobičnih, senzualnih i chic krojeva koje bi nosile dame, pre svega samouverene, koje vole glamur i da budu drugačije!
Ja sam izabrala svoj koji jedva čekam da vam pokažem i u outfit postu. Koji je vaš omiljeni? :))




Two friends, a Swiss gallery owner Letizia Cramer and globetrotting Singaporean ex-banker Yu Chia Min put their heads together and conceived MILETI. They created sensual, unique and chic swimwear- label for the confident, fashionable and glamorous ladies!
I've already chosen mine and I can't wait to show you in the outfit post. Which one do you like the most? :))







8 comments:

  1. bas su classy...eh, ko zna zna ;)

    ReplyDelete
  2. Prvi i ovi pink su odlicni!Kako se mogu naruciti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na njihovom sajtu postoji online kupovina, ukoliko imas nedoumica postoji customer servise, gde mogu oko bilo cega da pomognu :)

      Delete
  3. omg this swimwear is to die for!
    wow! excellent pieces.
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  4. Savrsen je :) Nisam cula za njih, imaju jako lepe modele :)

    ReplyDelete