Wednesday, July 2, 2014

SILVER SNAKE




 Brzinski, jer smo zurile na dozu smeha i kofeina! Moje dve sestrice (Mašo, Mimi... falile ste) i ja! 
Outfit je biran u skladu sa prijatnim popodnevom. Komplet koji je podjednako efektan kad se raspara, i omiljeni neon detalji: gumene sandale koje potpisuje Versace, providna pismo torbica i naravno Anin nakit. Oh, da okrugle, pa još od kornjačevine, naočare su tu za fajn tač.
Uživajte! :**








































Shirt: A bad day
Skirt: A bad day
Sandals: Versace
Bag: Choies
Sunglasses: Miu miu
Bracelets: Ana Z Jewelry

ph by my gorgeous Niksi :**

11 comments:

  1. Suknja je disco predivnost!

    ReplyDelete
  2. Ove naocale i torbica su mi skroz odlicni!!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Savrseni neon dodaci :)

    ReplyDelete
  4. uuvijek odišeš elegancijom i finoćom!! suknja mi je wooow! <3

    ReplyDelete
  5. Meni je ovo dobro sklopljeno i sve mi se svidja, osim material suknje... ;D

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  6. Prelepi aksesoari...:) Naocare ti stoje san snova:))

    ReplyDelete
  7. Suknja je predobra kao i torbica, baš mi se jako sviđa kako si sve ukomponirala! :)

    ReplyDelete
  8. Ooooo suknja je savrsena. Odlican outfit :)
    New post is up on my blog. Check out :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/07/casual-blue-checkered-shirt.html

    ReplyDelete
  9. miumiu naocale su fakat predobre:) kad si pazarila te versace sandale?koja je to kolekcija?hvala!

    ReplyDelete