Saturday, May 7, 2016

FLY ME TO THE MOON


Ta na na na! :) 
Omiljena haljina i fotke su konačno na blogu. U pitanju je najsavršenija haljina koju potpisuje divna Tijana Žunić. Malo je reći koliko sam oduševljena bila ženstvenim krojem, kao i bojom. U poslednje vreme sam luda za ovim 'ledenim' tonovima: poput nebo plave, bledo roze i metalik sive. 
Mislim da će mi one, pored neizostavne crne boje, obeležiti ovo proleće. Takođe, ova haljina bi sigurno bila i moj izbor kada bih imala maturu (s tim što bih je ukombinovala baš kao u ovom postu sa denim jaknom, jer onda postižemo balans između mladalačkijeg izgleda i elegantne haljine) ili neki prijem, možda svadbu (u tom slučaju bih nosila samo nju, bez bilo kakve jakne ili blejzera).
Nadam se da vam se dopada. Želim vam lep vikend :*** 




















  




















































Denim Jacket: Romwe
Shoes: Zara
Sunglasses: Ultimate Collection
Necklace: Zara


2 comments:

  1. Everything is just so amazing and unique about this outfit! You're a stunner!!

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  2. very beautiful dress!

    www.thefashionprincess.it

    ReplyDelete