Saturday, May 21, 2016

WALK-UP


Još jedan week-end look je pred vama. Ovaj put u omiljenoj crnoj boji i novim crnim Munich patikama. Ono što mi se dopada kod njih je pre svega udobnost, ali i što ovakav model može da se nosi kako uz casual kombinacije, tako i uz malo elegantnije komade garderobe.

Takođe, jedan od omiljenih trendova prethodne i ove sezone su choker ogrlice. Pored ove elegantne iz Zare, ova crna koja izgleda kao pertla mi je omiljena.
Nadam se da vam se dopada. Lep vikend! :* 



































Jacket: Bershka
T-shirt: Zara
Jeans: Zara
Sneakers: Munich Sport
Bag: Sandro
Sunglasses: Ray Ban Clubmaster
Choker: Forever21

ph by Stasa

6 comments:

  1. Perfect pair of kicks and such a great sporty combo!

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  2. Sve mi se mnogo svidja, pocebno patike i tasna :D

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. Prelepe patike :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se svidjaju patike :) Da li mozes da mi kazes cenu? Unapred hvala

    ReplyDelete