петак, 02. септембар 2016.

BLACK WAISTCOAT


Obožavam prsluke part peskonačnomnogo . Najčešće iz nosim na poslu i iz tog razloga iz malo slikam za blog (ne volim da mešam te dve stvari ;)). Oni su za mene idealan komad ukoliko želite da osvežite vaš look, a sve više su postali i zamena za sakoe. Takođe, prsluci su komad koji bi mogao da se nosi u različitim prilikama: od dnevnih outfita pa sve do večernjih. 
Ovo jeste jedna od poslovnijih kombinacija, minus sandale ukoliko vaša korporativna kultura to ne dozvoljava. Ova kombinacija je idealna i uz džombastije oxford cipele ili baletanke na vezivanje-kako sam je ja preko dana i nosila.
Nadam se da vam se dopada :*








Waistcoat: Shein
Trousers: Maxmod by Bonjourjr
Sunglasses: Freyrs
Watch: Barron Arden
Heels: Choies


8 коментара:

  1. Killer combo, you've totally nailed it!

    http://lartoffashion.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista moćan outfit. Posebno mi se sviđa detalj na hlačama.


    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Da li jos uvek mogu da se nadju ove pantalone? Hvaaalaaa! Ivana

    ОдговориИзбриши
  4. Baš cool look!

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2016/09/video-closet-confidential-tag.html

    ОдговориИзбриши
  5. I like very much this outfit. You are to die for!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ОдговориИзбриши
  6. Prsluk je savrsen ;) Sve mi se dopada :)
    www.ivanasworld.com

    ОдговориИзбриши