Wednesday, October 17, 2018

PERWOLL COLOR & FIBER



Povratak sa putovanja, kao i početak nove (jesenje) sezone, za mene predstavlja jednu stvar: sređivanje garderobera. Uz svaku organizaciju odeće ide naravno i izbor pravog deterdženta za njeno održavanje.
Već dobro znate, da sam veliki fan Perwoll brenda koji je za svaki tip održavanja odeće kreirao poseban tečni deterdžent. Danas vam predstavljam isti Perwoll Color&Fiber, koji dolazi u novoj ambalaži crvene boje, a dizajniran je da istovremeno i neguje vlakna i obnavlja boje vaših omiljenih odevnih komada različitih tkanina.

Kako je, barem u mom slučaju, prethodnu letnju sezonu obeležio pregršt raznobojnih odevnih komada, pored trendova, veoma mi je bitno pravilno održavanje i postojanost upravo tih boja: Perwoll Color&Fiber je upravo dizajniran za šarene materijale. 
Pored postojanosti boje, nova poboljšana verzija poseduje specijalnu tehnologiju koja čuva vlakna i aktivno neguje vašu odeću tokom procesa pranja. Ovaj dodatak mi je izuzetno bitan jer ne podnosim kad odeća posle izvesnog vremena počne da gubi svoj oblik i deluje staro i iznošeno.
Kada je reč, o odeći u boji, moj izbor zauvek će pasti na lepe tkanine, a sve zahvaljujući Perwoll Color&Fiber!

4 comments:

  1. Excellent pieces. Keep posting such kind of information on your page.
    Im really impressed by your site.
    Hi there, You've done an excellent job. I will certainly digg it and in my opinion suggest to my friends.
    I'm sure they will be benefited from this
    site.

    ReplyDelete
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete
  3. Wow!!! Amazing shoot!!!
    I'm Eni, blogger from Italy. If you want take a look on my latest post, now on my blog Eniwhere Fashion ! I would be really happy....
    Have a nice day, kisses,
    Eni

    Kidswear : Alessandro in Tommy Hilfiger

    ReplyDelete
  4. I ja volim ovaj perwoll :)

    ReplyDelete