Wednesday, November 28, 2018

CREAM


Nežno kremast (ne baš camel boje) je kaput koji potpisuje čuvena za sva vremena. Predstavlja pravu investicuje, pre svega, jer je nežne boje i vanvremenskom kroja, što vam govori da ga možete nositi u različitim prilikama, ali i u različitim godinama.
Sa upravo napunjenih trideset godina, smatram da ovakav kaput je idealan kako za mladalački look za mene i elegantni i sofisticiran za moju mamu.
Drugi akcenat je na pastelnoj haljini, koju sam za ovu casual kombinaciju, upotpunila rolkom ispod i bajker čizmama od tila koje čak na sebi imaju ukras mašnu od tila. U njih sam posebno zaljubljena čim sam h ugledala u radnji u Londonu. Neodoljivo su podsetile na klasično štosni chanel stil.
Nadam se da vam se dopada kombinacija, kao i fotke koje obožavam!




Coat: Marella (miamaya concept store)
Dress: Nicola's 
Turtleneck: Massimo Dutti
Boots: Kurt Geiger

mua by Nadica Lekic


No comments:

Post a Comment