Wednesday, November 28, 2018

WEDDING: OUR WEDDING PART I



30ti Septembar 2018, prelepi jesenji dan, kada sam mom dugogodišnjem najboljem prijatelju i ljubavi rekla DA. Najemotivniji dan u našem životu, dodatno su uveličale naše porodice i najbolji prijatelji. 
Predstavljam vam prvi post na blogu o našem venčanju- crkvenoj ceremoniji i kombinaciji za koju sam se odlučila.

Moja ideja odevne kombinacije i kompletnog izgleda kada je reč o ovoj vrsti ceremonije je spoj tradicije i elegancije. Početkom godine kada smo se odlučili za datum, prvo mi je na pamet pala jednostavna, tradicionalna, pomalo 'starinska' venčanica, koja bi opisivala bezvremensku eleganciju i blago naglasavala linije tela. 

Međutim, kako sam u aprilu mesecu imala prilike da sarađujem sa H&M brendom u kampanji za Conscious Proleće/Leto 2018 kolekciju, haljina koja se pojavila u kolekciji govorila je moje ime. Nisam je tada fotkala sa razlogom :). Znala sam da uz malu nadogradnju opisuje tačno stil koji sam poželela i osmilila za venčanje u crkvi.
Dodatno, želela sam da spojim dugogodišnje prijateljstvo i saradnju sa jednim od omiljenih svetskih brendova, ali i njihovih kampanja, s obzirom da #conscious kampanju radim već tri godine za redom.

U dogovoru sa prijateljicom i dizajnerkom Tijanom Žunić, dali smo haljini poseban šmek u vidu detalja, koji sam oduvek želela i koje obožavam: retro kaiš sa biserima i proziran diskretan veo koji se nežno spustao niz siluetu. Minđuše u kombinaciji sa dukatom i biserom su pratile celokupni tradicionalni izgled.

Frizura i šminka su bile upravo kakve su ceremonija i haljina zaslužile: diskretne i elegantne! 

Nadam se da vam se dopada :))

U narednim postovima očekujte više detalja o drugim venčanicama, beatz izgledu, dekoraciji... i budite slobodni da pitate sve što vas zanima!

Lep dan :*











Wedding dress: H&M Studio SS 18 dress
Veil and belt: Tijana Zunic
Earrings: Ladola Lu

Make up: Ana Nikolic
Wedding bouquet: Bloom Design Studio



5 comments:

  1. Divno, predivno! U moru kiča u koji su se danas pretvorile vjenčanice, pa i sama vjenčanja, većinom vođena mišlju 'više je više', pravo je osvježenje vidjeti ovakvu sofisticiranost i eleganciju. Ne smijem zanemariti ni groom's attire, da ne ispadne da svi uvijek komentiraju samo mladenku. :)

    P. S. Nadam se da će biti još koja slika cvijeća, buket je baš poseban!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Stella,

      hvala puno na preeeeedivnim recima :))) Jedan od postova ce biti posvecen dekoraciji, samim tim i bidermajerom koji je stvarno bozanstven kao i celokupni rad Bloom Design Studia :)

      Delete
  2. Jako lepo!detalji su posebni a fotografije su kao iz časopisa

    ReplyDelete
  3. Jako elegantno, sofisticirano a opet sexy. Zadnja slika je predivna i jako puno govori. Jedva čekam ostale 🙂

    ReplyDelete