Monday, October 21, 2013

I Will Always Want You

Nije me bilo, ni Nje- moje kovrdžice. Svaka svoje obaveze. Ali- Vratileeee smo seee...sestre i dalje to rade drugačije... 

Dva crna outfita, dva para bajker čizama i crnih natkolenica. Dva puta crveni karmin- Mac Ruby Woo i Chanel Rouge Allure. Dva puta povratak u školu, jer nam se ovih dana to dopada! 
Moj look krase omiljeni komadi: College jakna i ogrlica Anne Dello Russo. Jakna je iz Londona, a dragulji iz Pariza. Pokloni najznačajnih ljudi u mom životu, pokloni za zauvek! Ostatak je pomalo lepršav i luckast, ali i buntovnički. Ženstvena suknja i pregrube čizme. Jednostavno to sam ja!








Varsaty jacket: Topshop
Shirt: Oysho
Skirt: Thanks to CHOIES
Boots: Jennifer M.
Socks: H&M
Sunnies: Ray Ban Clubmaster
Necklace: Anna Dello Russo for H&M

Ph by my gorgeous sista Nina :**

29 comments:

  1. Jel si zadovoljna sa carapama, jel ne stezu? :) Bas mi se dopada kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Jesam. Ne stezu, pamucne su i ne spadaju sto je jos bitnije. Imas u pakovanju dva para

      Delete
  2. Savrsena kombinacija, pogotovu mi se svidja kombinacija tog duksa i te suknje!;)

    ReplyDelete
  3. Prekrasna si kao i uvek...nisam odavno srela devojku kojoj apsolutno sve stoji ovako kao i tebi, zaista. Zanima me ako nije tajna, gde si nabavila ove cizme, posto mi ovo Jennifer M. nista me znaci :( da li ih ima kod nas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se u potpunosti. Jovana bad izgleda prefinjeno i deluje mi kao jako fina osoba...

      Delete
    2. Hvala vam na divnim recima:))
      Sto se tice cizama, stigle su iz amerike, a i sam naziv meni nista ne znaci :/

      Delete
  4. gde si kupila cizme?

    ReplyDelete
  5. Super sii. Da li bi mogla da mi kazes gde si kupila ovaj crni sako http://instagram.com/p/ei03EtCh48/ ? Vec dugo trazim neki takav a nigde ne mogu da ga nadjem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)
      Sto se tice sako, on je teget i nosila sam ga ovde:http://bonjourjr.blogspot.com/2013/09/the-navy-blazer.html

      Kupljen je u Zari. Ukoliko te zanima sa pojacanim naramenicama nisam ni ja videla slica, mada sam sigurna da u Zari moze svasta nesto da se nadje.
      Pozz :)

      Delete
  6. Nista sa nicim ne ide. Sve je zasebno lijepo, al nikako zajedno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto ne ide? Skolska suknjica i pozajmljeni koledz duks kao u tinejdz filmovima. Bas super kombo!

      Delete
    2. Stvar ukusa! Za prvu ruku stil cizama uopce ne ide uz college jaknu. Takoder statement ogrlica je skroz suvisna sa ovim outfitom. Ovo je naravno moje osobno misljenje, kojem nije namjera uvreda Jovaninog stila, nego konstruktivna kritika. Zato komentari i postoje. :)

      Delete
    3. Hvala na komentarima devojke.
      Naravno da ne dozivljavam kao uvredu, pogotovo kad se na lep nacin sve o objasni. Razliciti smo i sve je ok!
      Pozz,
      J

      Delete
  7. Replies
    1. Upsika. Slovna greska. Gore u Labelsima je ispravna ;)

      Delete
  8. Obozavam te, ali nikad ne mogu da vidim svaki detalj..evo sad npr cizme jedva da se vide, ubacij vise slika poboguuuu, ostalo super! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad ima vise fotki, nekad manje. Cizme su slikane par postova unazad, pa mi je glupo da ponavljam detalje. Ali, ne kazem da u nekom narednom nece biti.
      Veliki poz :))

      Delete