Saturday, October 5, 2013

You Are Always On My Mind

Dan je počeo kao i svaki drugi: kafica i spremanje za posao, prohladno jutro, a u kolima muzika na maximumu. Jedna od omiljenih je OVA. Nije slutio da će biti spektakularno zanimljiv, iako je to nemoguće, sve dok nije usledio poziv od drage Maje (Maldita Accesorios). Obožavam naša druženja, čavrljanja, fotkanja, maštanja... I evo šta se dogodi kad upravo Maja uzme fotoaparat u ruke.
Nadam se da vam se svidja.

Uživajte u vikendu!;**











Jacket: Thanks to SHEINSIDE
Shirt: Ralph Lauren
Shorts: Thanks to SHEINSIDE
Boots: Jennifer M.
Necklace and bracelet: MALDITA ACCESORIOS

Ph by wonderful Maja (Maldita) ;***


21 comments:

  1. fantastican outfit, odusevljena sam :) savrseno od glave do pete, i u skladu sa vremenom u beogradu :)

    ReplyDelete
  2. Da li mozes da napises koja je velicina tvoje jakne?

    Hvala unapred. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakna je narucena kao M, medjutim mnogo je mala.

      Delete
  3. Cool kombinacija i nakit, ali mi se ne svidja sto ti ispada uvo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno:)
      Meni je bas fora na tih par slicki.
      Poz

      Delete
  4. sarena ogrica i narkvica su divne, ali nikako u ovoj prici
    blast from the past lose uradjen, mozes ti mnogo bolje

    ReplyDelete
  5. Nakit je predivan, ako i kapica!

    ReplyDelete
  6. Meni je ova pesma sto slusas u kolima zasenila sve! Savrsena!:)

    ReplyDelete
  7. Lepo ali potpuno neprimerno za posao :)

    ReplyDelete
  8. Gde se nalazi ovaj krooov? Trazim vec duze vreme neki krov u BG za slikanje, pa ako znas neki gde mogu da odem, recii. Hvala unapred! :*

    ReplyDelete
  9. Perfektno! Znas koliko sam odusevljena cizmama, ne bih ih skidala da sam na tvom mestu a sorts je jos bolji nego sto sam ga zamisljala. O pesmi da ne pricam, vec neko vreme mi je na repeat-u :***

    ReplyDelete