Monday, August 13, 2012

Far L' Amore Comincia Tu


                                                      Happy Monday my dear readers!

This (or last weeks) weekend I was inspired by Italy, Mediterranean, sea chic, flowers, (a little bit) 90s fashion... So, here is my outfit!
P.S. Also, I have good news for you: I got a new camera, so Let the Game begin!
P.P.S. I hope all of you have a wonderful week ahead! Play one of my fav song!






Shirt: H&M
Pants: DG (here)
Heels:Zara (here)
Bag: from Italy
Cat eyewear: Mango
Necklace: H&M
Watch:DKNY
Photos by dear Masa

47 comments:

  1. Kul outfit, cipele su fantastične.. samo nisam sigurna koliko ti ta frizura stoji, više mi se sviđa tvoja ravna kosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I kod mojih najblizis su podeljenja misljenja oko frizure..:)
      Meni se svidja, a ima i drugu varijantu, kada je ravna i cela zalixana...

      Delete
  2. Odlična kombinacija!
    Sviđa mi se kako si belom košuljom "umirila" cvetiće ;)

    ReplyDelete
  3. Ovo mi se bas dopada! Sve pohvale! :)

    SONIA

    ReplyDelete
  4. Super je outfit, favoriti su mi ogrlica i naocare! :)

    ReplyDelete
  5. Ostavljas bez reci! Jos jedna od kombinacija za Vogue! Svaki detalj je savrsen, "nista ja tu ne bi' dir'o!" :)

    ReplyDelete
  6. Super sto si odabrala malo muskiju kosulju uz cvetice...
    Sandale iz snova!

    ReplyDelete
  7. This is such a wonderful and well done outfit ! Floral and crispy white shirt= excellent choice !

    ReplyDelete
  8. Love your pants, stunning!

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  9. Nisi mogla bolje sve uklopiti! Žao mi je što nas češće ne obraduješ sa ovakvim postovima! Pokušaj samo da se ne mrštiš na fotografijama, mnogo si lepša!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno:))!
      Stara prica- nazalost se mrstim, jer mi smeta sunce:/

      Delete
  10. Pantalone su preslatke! Super outfit!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  11. Kako si samo chic!Hocu da cesce postas;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. we love it! prelep outfit a ako neko mode da nosi tu frizuru onda ti! :))

    ReplyDelete
  13. znas da obozavam zalizanu kosu, odlicno ti stoji! :) jeeej za aparat! a kombinacija je divnaa, pantalone su prelepe! :*

    ReplyDelete
  14. Da divnu kombinaciju ostavim po strani i kazem da obozavam ovaj kraj... #komsiluk :)))

    ReplyDelete
  15. savrsena! besprekorno uklopnjeno,a onda jos i scena iza! totalni perfect! nemam reci...odoh da listam opet..i opet... ;)
    p.s aaaa...super za aparat! koji si uzela? :*

    ReplyDelete
  16. Italija centopercento!

    sjajno ispostovan koncept, sa sjajnim detaljima!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. bellisima! http://theartist-mona.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  18. Mogu samo da kažem svaka čast!Tvoj stil je neprikosnoven,ja se uvek iznova oduševim svim tvojim odevnim kombinacijama,vidi se da imaš punooooo stila i mogu slobodno reći da si prava damica! :) Punoooo pozdrava! :)

    ReplyDelete
  19. Uuuuh, kako mi je ovo kuuuul... Lone su božanstvene, još uz ovako zavezanu košulju, pravi italian style, mada već znaš da ćeš ti meni biti uvek true french girl :)))

    ReplyDelete
  20. :* http://wannabemagazine.com/modni-blogovi-kad-se-leto-polako-izmice/

    ReplyDelete
  21. Prvi put sam na tvom blogu, i mogu da kazem da stvarno imas stila i potpuno si u koraku sa svim modnim trendovima, a opet to predstavljas na neki svoj nacin. Imam samo jednu zamerku ili savet - nemoj toliko da forsiras wannabe torbe, koje bi htele da budu ono sto nisu - to sam primetila u nekoliko post-ova. Ima toliko kreativnih rucno radjenih torbi, koje su jako lepe i moderne da nema nikakve potrebe za fals hermes torbama - pa i one prave su vise ispale iz mode i dosadne su!
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim recima!:)
      Vise puta sam objasnjavala o mojim a la hermes tasnama. Kupljene su u Italiji, nijedna od njih nema logo ili nesto slicno, to su made in Italy, kozne tasne, koje se mogu kupiti (ja sam barem svoje) u Rimu, Firenci i Veroni. Kada sam ih kupovala pre 8 (crnu), 5 (kelly) i prosle godine mini teget, skoro niko nije ni cuo ovde, niti prepoznavao oblik.
      Sve su mi se pokvarile i nemam ovde gde da ih popravim, ali su mi neopisivo drage. Nigde u svetu nisu, niti ce klasika izaci iz mode, ali ovde su se i meni smucule kada vidim ko ih sve nosi (mislim na onaj ocigledan fake)...

      Delete