Friday, August 17, 2012

Summer Shimmering!




Ahhh, Friday is here.
This week was really busy (and I'm sick). Because of that I put a shimmering shorts on me, invited my Nina and picked my fav summer drink. I really like it. First, I wore it in winter in club with heels, after that I wore it with my bikers and for summer I can wear this golden piece on the beach, in the city...everywhere! One word- good investment!:)
So, my recommendation for you will be: if you have (or not of course: ) bad day, put something like that on you, it works!

I hope all of you have a fabulous weekend! See you here on Monday!
















 Blazer: H&M
Shirt:Zara
Shorts: Amisu
Baller shoes: Stradivarius
Bag:Gift
Ring:Forever 21
Watch: DKNY
Bracelets: with studs (Stradivarius), others (Accessorize)
Sunnies: Ray Ban

Big thank to my gorgeous sis Nina for photos

49 comments:

  1. A zasto Nina nema svoj blog?:) Jako su joj lepe slike iz Turske..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ninu blog ne zanima...:)Prenecu joj za slike. Poz

      Delete
  2. Šorc je super, nadam se da je udoban (onaj koji sam ja probala je ima šljokice i sa unutrašnje strane, pa je žuljao i grebao) :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jeste, samo kad se nosi sa carapama, malo ih kaci..:/

      Delete
  3. Sorc je predobar kao i nakit :) Prelepa si Jovana :)

    ReplyDelete
  4. Da li to znaci sad kad imas nov fotoaparat da cemo cesce uzivati u tvojim outfit postovima? :)
    Prelepo kao i uvek :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tako nekako...:)
      Dok god mi posao bude omogucavao da postujem...
      Hvala!:)

      Delete
    2. A cime se bavis, koji je psoao u pitanju?

      Delete
    3. jel ima veze sa modom? :)

      Delete
    4. Od prosle godine sam dipl.ekonomista-revizor. Trenutno sam na praksi, ali oblast ekonomije koja me zanima i kojom bih volela da se bavim je finan. analiza...
      Tako da nema veze sa modom..:))

      Delete
  5. Jao,kakva si ti cica! Divna si!!!! Sve je divno, od glave do pete. Hooooocemo cesce tvoje postove.

    ReplyDelete
  6. Jako lepo.:) Mogu samo da pitam koji je to lak?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak je Kiko Mint Milk br 389. Imas veoooma slican u Uscu Flormar, ali nzm broj sada. Mozda malo slabijeg kvaliteta, oko 200 din.
      Poz:)

      Delete
  7. Baš lep outfit!
    Tako su nežne boje, a opet sa svim detaljima kombinacija deluje baš jako ;)

    ReplyDelete
  8. Šljokice <3 I posebno taj "arm swag". Divno!

    ReplyDelete
  9. Prelepa si. Fenomenalan stajling!:)
    Mozes li mi reci molim te kako negujes lice i koji je to karmin?
    Hvala
    Poz iz Nobog Sada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnim recima.
      Od proslog leta imam malo problema (za mene problema, jer nikada nisam imala problematicnu kozu, ni tokom studija, ni u gimnaziji) sa licem. A bas kad sam se slikala, taj dan sam isla na tretman kod mog dermatologa dr Goce:). Mada se to ne vidi, iako nemam sminke, jer je poenta nista siliti, prilikom tih tretmana. Takodje, mislim da je jako bitno da to bude dermatolog, a ne kozmetican sa zavrsenim kursom...Sto se tice same nege, koristim jedan sapun (koziji) i eucerin kremu. I to je to!
      Ove godine, takodje nisam posetila solarijum nijednom. Shvatila sam da on nema poente, jer moras da ides par puta da bi se uopte video efekat- to osteti kozu, a onda moras jos tu boju da odrzavas, sto bi znacilo u nedogled se suncas...Drugo, ta boja nikada nece izgledati kao ona prirodna, sa mora...:)!
      Karmin je Sephora br 20.
      Ukoliko budes imala nekih dodatnih pitanja- tu sam.
      Pozdrav!:)

      Delete
  10. Uh ne znam sta pre da izdvojim; sve mi se svidja; sorts, kosa i nokti posebno! :***

    ReplyDelete
  11. da li mozes da napises koji je lak za nokte u pitanju? divan je kao i citav outfit, naravno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam gore:)
      U pitanju je Kiko br 389, ali veoma slican, ok kvaliteta se moze naci u Uscu, stand Flormar kozmetike, po ceni oko 200 din...
      Poz:)

      Delete
  12. Outfit je divan, as usual ali nakit-WOW! :)

    ReplyDelete
  13. wow jovana ovo je predivno! od glave do pete just perfect! we love it! :)

    ReplyDelete
  14. nina i maska treba da vezbaju, samo napred ;) super je kombinacija, taj sakoo obozavam, divan je! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za prvo slikanje- odlicne su..;)
      Hvala Vanjuska!:):*

      Delete
  15. Prakrasnico jedna! Strasno dobar outfit, straaasno! <3

    ReplyDelete
  16. Preslatka si. Volim ovakve kombinacije.

    ReplyDelete
  17. Mnogo mi se svidja :) i blejzer i cipele i tasna! :)
    SONIA

    ReplyDelete
  18. wooow, super blog & awesome style ;) xx

    ReplyDelete
  19. divna kombinacija, bas imam neku suknju na sljokice sa cijim kombinovanjem se mucim uh

    ReplyDelete
  20. J. ovaj blejzer mi je san snova, još uz ovaj šorc...mmmmmm
    Divnica si kao i uvek :****

    ReplyDelete
  21. blejzer je sjajan ii divno ti stoje ove nijanse! nakit fenomenalan!

    ReplyDelete
  22. baš mi se dopada, odlično!

    ReplyDelete