Monday, August 6, 2012

New In-Gifts!

 Hello Monday! Hello dear readers! 
I want to start this week with a brand new post- gifts! 

All of us like to be suprised, so I want to share with you some of gifts which I got in last weeks. There are also lots of clothes, but I prefer to show these in outfit posts. So, today first part of my favorite gifts which I got from:
  • Maybelline New York : They suprised me with a new beauty products: I must say-Fit Me foundation is so perfect)
  • My mum: She equiped me with a perfect floral pants, pink straw hat, adorable studded flip flops, white sunnies
  • My sis: So cool two-toned  Céline wallet and neon leo shirt
  • Milica: Arty ring with brown stone- perfect for beach outfits
  • Oasap: Look-alike Celine print shirt
I wish you wonderful week ahead!






33 comments:

  1. Gde su kupljene japanke? Preslatke su..:)))

    ReplyDelete
  2. Divne stvarcice, sheshiric je presladak a za tom majicom umirem! :)

    ReplyDelete
  3. divno je sve, posebno novcanik!:)

    ReplyDelete
  4. Sve su predivne stvari, bas ne znam koju bih izdvojila, samo znam da jedva cekam kombinacije da vidim!!:)

    ReplyDelete
  5. Kako ti nije glupo da nosis Celine fake majicu? Sve ostalo je super! Posebno novcanik i japanke! Gde si ih kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceo post nosi naziv pokloni, tako da ni japanke ni novcanik nisu kod nas kupljeni...
      Nije mi glupo da nosim, jer nisam napisala da je to Celine majica, vec da podseca tj ima skoro-pa-isti print. Poznato je da postoje majice koje nose natpise Chanel, Celine, Ysl... a da nisu original.
      Pozz:)

      Delete
  6. Sve su stvari predivne ali te sandalice i novcanik, to die for :))

    ReplyDelete
  7. Stvari su extra. Nadam se da ce ukoro biti i neki outfit :)

    ReplyDelete
  8. Pantalone su savrsene! Radujem se postu u njima :)

    ReplyDelete
  9. Ti i Vanja nikada necete stici Zoranu jer ste uobražene i ne želite da poklonite pažnju svojim čitaocima i odgovorite na njihova pitanja! Vanja čak ni ne dozvoljava anonimne komentare kako bi joj svi laskali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jovana ima najbolji stil po mom misljenju ali moracu da se slozim ne odgovara na pitanja.

      Delete
    2. Svako ima svoj blog tj. svako je svoj vlasnik. Objavljuje postove, u interakciji je sa citaocima, na nacin na koji njemu odgovara.
      Ja sam ekonomista po struci i blog mi je oduvek bio hobi, a ne ono cime cu se u zivotu baviti. Trenutno mnogo radim i nemam puno vremena koje bih izdvojila za isti. To je i najveci razlog mog nepostovanja, ne tako brzog odgovaranja na komentare,mailove...
      Krivo mi je ako ste stekle takav utisak o meni i Vanji, ali Boze moj, sto ljudi-sto cudi! Niko ovde nije da bi stizao, prestizao druge. Svaka od nas ima neku svoju publiku, svoje citaoce, jednostavno persone koje su se pronasle u njenom stilu. Svaka od nas je posebna ne neki svoj nacin i tako bi i trebalo da bude.
      Hvala vam u svakom slucaju sto i dalje svracate na moj blog, a ja se nadam da cu u skorije vreme moci vise da se posvetim istom.
      Pozdrav!:)

      Delete
    3. Hvala na iscrpnom odgovoru! Zelim da ti se izvinim što sam bila malo gruba u prethodnom komentaru. Mislim da je malo vremena potrebno da izdvojite za vase citaoce, ne da se zahvaljujete, nego da odgovorite na konkretno pitanje. S obzirom da ti radis nesto drugo i da ti je ovo hobi, sasvim je ok da radis sta ti je volja sa svojim blogom. Ali ako neko ima ambicije da se profesionalno bavi sa modom, što mislim da je sa Vanjom slučaj, ne može voditi jednosmernu komunikaciju. Kada ti postavim pitanje, ja se vratim nekoliko puta na tvoj blog da vidim da li si mi odgovorila, sto ti povecava posete nekoliko puta! Zato sam mislila da vas dve necete stici Zoranu. Ali s obzirom da sve ovo radis iz hobija, onda to nije ni vazno :)
      Takodje nemojte zanemarivati anonimne komentare jer cesto su mnogo iskreniji od onih drugih (setite se samo sta vi komentarisete na nekim trash blogovima). Vaše je pravo da li cete ih objaviti. Npr. ako kazem Zorani da su joj one klipse odvratne i da joj je kosa mnogo bolja bez njih, to nije hejterski, nego je iskreno! To bih rekla i svojoj sestri, a možda bih joj ih i sakrila... :)
      Ponovo, hvala na iskrenom odgovoru i radujem se tvojim novim postovima :-*

      Delete
    4. Nema na cemu...:)
      Ja zaista cenim iskrenost i nemam problema sa anonimnim komentarima. Ono sto ne volim, jer jednostavno ni ja nisam takva je drskost, bezobrazluk.
      To se nekako u komentaru prepozna, bio nekad od od nepotpisane persone ili 'potpisane'.
      U svakom slucaju, drago mi je da svracas,te na moj blog i pored nerednovnog postovanja.
      Veliki pozdrav!:)

      Delete
  10. svasta nesto lepo! divni su pokloni :)

    ReplyDelete
  11. Predivno Jovana! Jedva cekamo kombinacije!
    Poz iz HN-a!:)

    ReplyDelete
  12. Sto bi ti reka nije mi gud koliko je sve dobro! Obozavam! :))) Imamo istu neon animal majicuuuu... :))) Divna je skroz! Sve je savrseno...celine novcanik...mmmm...perfect...floral perfect....Maybelline...diiiivno..preturala sam malo po M.torbici... ;) hehe... :***** ljubac bonjour!

    ReplyDelete
  13. Imam istu tu narandzastoleopardastu majicu, ali svi pokloncici mi se dopadaju, ajde pravi post u novim stvarima, cant wait

    ReplyDelete