Monday, March 16, 2015

ALMOST SPRING



Proleće dolaziii već jednom!! 
Ono idealno, srećno i opušteno bi igledalo: 

  • farmerke-udobne, pomalo iscepane i obavezno podvrnute, 
  • omiljene baletanke ili patike
  • duks ili košulja
  • omiljena jakna-blejzer da se ogrne u popodnevnim časovima
  • mala tašna jarke boje je neizostavna, jer nam više nisu potrebne nepotrebne dragulije 
Uživajte! Srećan vam početak nedelje! :*












Jacket: Sheinside
Sweatshirt: Choies
Jeans: Zara
Shoes: Zara
Bag: Furla
Sunglasses: Mango

ph by my beautiful Stasha :**

26 comments:

  1. gorgeus look dear, love the jacket!

    http://www.thefashionprincess.it/

    ReplyDelete
  2. Prelepa kombinacija. Jovana izgleda krajnje otmeno.

    ReplyDelete
  3. prelepa je jakna i ja ovako zamisljam prolecnu kombinaciju. samo jos i da nam stigne :)

    ReplyDelete
  4. genijalna kao i uvek! svidja mi se nova frizura :)

    ReplyDelete
  5. Male tašne i još ako su u nekoj lijepoj boji su odlične za toplije dane koji dolaze :))

    Beehive by B

    ReplyDelete
  6. Savrsene cipele a jakna je sama po sebi pravo umjetnicko djelo!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Divno, predivno, skroz proljecno :) Natjerala si me sa ovim fotkama da pocnem da izbacujem tamne boje iz ormara i pocnem da nosim svijetlije boje i baletanke :)
    A u tu jaknicu sam zaljubljena. Koja je velicina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) I ja sam se osetila da moram da izbacim omiljenu crnu....Prezasitila me je makar na fotkama da je gledam :))
      Uzela sam M, i komotna mi je... Mada mogu ispod dzemper, to je bolje

      Delete
  8. Odlicno, izgledas svetski.! Ovo je prvi put da se primeti da je radjen fotoshop, narocito na licu..<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Medjutim, nije radjen fotospo (eh kad bih znala da ga koristim). Nego je u pitanju neverovatan aparat koji pravi automatski dobru fotku

      Delete
  9. prelepo, i super ti je kosa :)

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Divno izgledas ! :) mogu li da znam gde si uzela torbicu? Zaljubila sam se! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Trebalo bi da je ima svugde u inostranatvu gde ima furlinih radnji...koliko sam upoznata u xyz ih vise nema

      Delete