Saturday, March 14, 2015

BELGRADE / SQUARE NINE HOTEL



... ah taj februar. 
Počeo je tako što je mirisao jako jako na ljubav i onaj prvi poljubac. Pa je pomalo mirisao na sunce i lažno proleće, jer istina je, obukla sam super nove sandale. I one mirišu na ljubav, malo drugačiju al' ipak mirišu. 
Kako smo škrabali dane na kalendaru, on je sve jače mirisao na našu ljubav i ljubav prema jednom posebnom mestu u Beogradu. On i ja i the hotel. I to jedan ekstravagantan i elegantan, koji je u duhu svog najlepšeg okruženja, u srcu našeg omiljenog grada.
SQUARE NINE. Ljubav na prvi pogled!
Naš vikend, počeo je i završio se tamo. Možda svega par minuta od naših domova, osetili smo se kao kod svoje kuće ;). 
Ušuškan i predivan očarao nas je još davno. Večere, nedeljni bruch-ovi, sisley spa, kokteli pred izlazak u old school baru, letnja bašta, sushi na krovnoj terasi...sigurna sam da ste i vi uživali.
Međutim, sam boravak je ipak jedno drugačije iskustvo. Tada imate priliku da osetite pravu toplinu svega sto vam SQ9 nudi. Jureći se hodnicima, kao neki chic ljudi u Parisu jedne noći ;))), nisam mogla da ne primetim savršeno dizajniran i originalan nameštaj kojim svaki sprat odiše. Tmuran, od drveta daje tu kombinaciju skandinavsko-američkig dizajna. Mene je očarao!
Jutro i prva Nespresso kafa iz mini bara, toaletni pribor koji potpisuje Hermes, bubble bath, the Belgrade book, doručak za šampione i ljubazno osoblje...mene su ostavili bez daha!

Uživajte i ozbiljno razmislite o mom predlogu! Vikend u Vašem gradu- ma nema ništa bolje! :*

P.S. Posebno hvala na penušavo-makaron dobrodošlici! 































ph by me

14 comments:

  1. Prelep post!!! Odusevljena sam sto tobom sto hotelom sto lifestyle fazonom slika koje si pocela odlicno da pravis:)

    ReplyDelete
  2. Predivno! Obozavam njihov branc :)

    ReplyDelete
  3. fotografije su vrhunske. hotel je prikazan u pravom svetlu. vidi se da si uzivala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Drago mi je da sam delic mogla da prenesem :)

      Delete
  4. odlicne fotografije!

    ReplyDelete
  5. spa im je odlican, ali mali. to mi je jedina zamerka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mooozda je manji, ali je intimniji, prefinjeniji. Nema guzve, ni buke bas kakav bi spa kao relax trebalo da bude.
      Ja ne volim saunu tako da mi to i ne treba, a tamo jeste manja, ukoliko se dolazi i zbog nje

      Delete
  6. koja je fora da ne izbijaš iz tog hotela?
    I zamerila bih ti ''chic'' jer i mi imamo reš šik preuzeto iz francuskog kao i brunch-evi, jer si mogla da napišeš i brančevi, nisam patriota, ali ne razumem ni preterano potrebu da pozajmljuješ reči iz tudjih jezika kad mi imamo dovljno naših, a mogla si i da kažeš ''rani ručak'' jer je to prevod reči branč (eng. Brunch)
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. brunch bi trebalo, istina je, da bude rani rucak. Medjutim, nadaleko je poznat, ne samo na ovom mestu nego i u svetu da se sluzi zapravo i u periodu rucka.
      Sto se tice prve recenice, poseta je kao i u tekstu nastala u februaru, post je nazalost malkice kasnio. Nisam mesec dana bila tu :) Takodje, bih se nadovezala da me je, od kada se otvorio pre par godina, kupio njegovom otmenoscu i mirnocom koju pruza. Sve sto sam navela, od letnje baste do ebisu-a... Kada mi se svidi nesto, volim da posecujem to mesto cesto :)
      Veliki pozz

      Delete
  7. Divno, pravo uživanje! Baš je lijepa ova suknja sa mrežom, zanimljiva je! :))

    Beehive by B

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :))
      U pitanju je haljina iz posta:
      http://bonjourjr.blogspot.com/2015/02/the-dress.html

      Delete