Monday, March 23, 2015

SHADES OF COOL



Vreme je za bose noge i savršene pencil suknje. Jednu takvu asimetričnog kroja potpisuje Zara. Pruge- se kao i svake godine vrate na velika vrata, a možete ih kombinovati sa drugim prugama, sa neutralnim, ali oversized komadima, kao i sa vrištećim bojama poput žute i zelene.
Moj današnji izbor je onaj neutralniji, koji bih za posao (još uvek) izabrala sa punim čarapama, dok za neobaveznu večeru ili ručak bi on upravo ovako izgledao.
Nadam se da vam se dopada!
Srećan početak nedelje! :*










Sweater: Zara
Skirt: Zara
Shoes: Mango
Bag: NAK
Sunglasses: Edwardson Eyewear
Watch: Barron Arden
Bracelets: Borboleta

ph by my girl Stasa

23 comments:

  1. Jao devojko, pa ti svaki put odusevljavas, iznova i iznova :) jako zenstveno i damski :)

    ReplyDelete
  2. Savrsena kombinacija! Kad si vec pomenula punije carape, pretpostavljam da bi konkretno uz ovakvu kombinaciju jedino isle crne ili gresim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Ja sam konkretno nosila black&white look na poslu uz crne pune carape i gore koznu jaknu

      Delete
    2. Hvala na odgovoru! :)

      Delete
  3. Ah,te tvoje noge,savrsene su..I zene bi se okrenule za tobom.Predivna si,bas bih volela da te upoznam.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnoj pohvali #smajlikojicrveni ;) Ako me sretnes slobodno mahni :)

      Delete
  4. divota! zanima me kkoliko su udobne cipele ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ove su od onih sto traju 100god i izdrzale su i nemoguce izlaske kao i visecasovno radno vreme... Jedne od retkih u kojima mogu da trcim bukvalno...

      Delete
  5. Presavrsena si. Divne fotografije i ti <3

    ReplyDelete
  6. Fantasticno izgledas u ovom zenstvenom i stylish outfitu!

    http://www.lartoffashion.com

    ReplyDelete
  7. Super su ti naocere! Mnogo mi se svidgaju slike <3
    -Kaja
    http://eyest0thesun.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. koliko ti dobro izgledas? koliko cesto vezbas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuh hvala :)))
      Pokrecem se ponovo...Malo sam zamrzla na koji mesec treniranje. nazalost nisam mogla da odvojim vreme. Blizi se lepo vreme pa cu i ja krenuti u ozbiljnije bavljenje sportom, a uskoro ce i na blogu biti o tome...

      Delete