Monday, March 2, 2015

WAISTCOAT AND FLARED JEANS




 Zvoncare predstavljaju u isto vreme i eleganciju i bundovništvo 70tih godina. Uklopljene na jedan ili ovaj drugi način idealne su kako u poslovnim kombinacijama, tako i u nonšalantim. 
Oduvek su bile prisutne u mom garderoberu. Od osnovne škole, gimnaziju preskačemo, kraja fakulteta i  ozbiljnijeg  početka vođenja bloga, pa sve do danas. Zahvaljujem što su se ove sezone vratile na velika vrata. Rado ih nosim (trenutno) u poslovnim kombinacijama sa sakoima i košuljama ili sa rolka ogromnim džemperima. Kad dođe leto u nekim opuštenijim- tada će biti dovoljna i obična perfektna majica sa V izrezom, dok one mogu biti od belog jeans-a ili svilenijeg materijala. 

Druga stvar, podjednako praktična i zanimljiva su prsluci. Ne krzneni, već oni koju su savršeno skrojeni i koji takođe upotpunjuju ove dve kombinacije.  Prošle godine sam nosila kraći, ove sezone su mi zanimljivije duže varijante. 
Nadam se da vam se dopada! :**




Waistcoat: Zara
Shirt: Abaday
Flared jeans: Mango
Boots: Choies
Bag: NAK
Sunglasses: H&M

Ph by my girl Stasa


12 comments:

  1. Elegantan i savrseno minimalistican outfit!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pozdrav Jovana, prelepa si.
    Jel mozes da mi kazes da li su pantalone od ove sezone, ako moze link :-)?
    Hvala unapred :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savrseno Jovana!! I mene zanima da li su od ove sezone? Pozdrav
      Ana

      Delete
  3. Prelepa kao I uvek! Zenstvena I svoja!!

    ReplyDelete
  4. Jovana, jaako si lepa! Kombinacija je super. :-)

    ReplyDelete
  5. Hvala :))
    Nazalost, pantalone su kupljene pre 3-4 godine. Ukoliko budem naletela na slicne stavicu na svoj fb page.
    pozz

    ReplyDelete
  6. Baš je lijepa kombinacija. Ja sam ove godine htjela da kupim jedan duži prsluk ali nisam našla nijedan. :( Nadam se da će biti "trendy" i sledeće sezone :)

    Beehive by B - Rolling On The Stones - See the latest post! :)
    XOXO

    ReplyDelete
  7. Savrsena kombinacija. Bas tako zamisljam casual friday:)

    ReplyDelete
  8. Odlicni su mi ti prsluci dukacki sada, super uklopljeno :)
    Check out: http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/03/how-its-made-diy-gift-box.html

    ReplyDelete
  9. Gorgeous! Love your outfit especially the flare jeans.

    ReplyDelete
  10. super kombinacija :) i meni se dopao taj zarin prsluk :)

    ReplyDelete